JTG Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Omasta kuppelista hiukan kuvia. Viime syksynä ostin. Tähän mennessä olen laittanut: - TMI:n penkinpäälliset ja lisäpehmikettä - Lattiamatto Bauhausin kokolattiamatosta + kookosmatot - Sivupahvit tehty harmaalla verhoilukankaalla - Lämmönvaihtimet + vaijerit + takapönttö - Takapyöränlaakerien stefat - Vannepajalta 8" leveät takavanteet, maalasin luonnonvalkoisella polyuretaanimaalilla. - Ovien alaosien korjaus, ulkopelti + runko-osa. Alkuperäisväriä löytyi Pro-Väristä, saranatappien korjaus - Tavaratilan verhoilu - Säätöpalat etuakseliin + iskarit + ohjausiskari + vakaajankumit ja hilut - Olkatappi- ja sidepulttisarja, etupyöränlaakerit - Takaluukun ylhäälläpitävän jousen kiinnituskohtien korjaus - Kaasarin ja automaattiryypyn säätöä yms. - Takalasin alta korjattu reikä, josta tuli vettä sisään - 3-pisteturvavyöt eteen ja taakse - Ym. ym. Auto oli katsastettu ja ajokunnossa mutta näköjään sitä tekemistä näissäkin löytyy. Olen uusi volkkareiden parissa, mutta tätä tuntuu olevan ihan kiva rassailla... Ulkokuori saa jäädä "patinoituneeksi". 6 Quote Link to comment
ARTO Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 (edited) Oon aina tykännyt tälläisestä vannecombosta oli malli ja materiaali mikä tahansa eli etuset about vakion levyiset ja takana makeen levee vanne. Bauhausin mattoki menee melkein kuin vääräraha oikeasta. Edited April 28, 2018 by ARTO Quote Link to comment
mikan Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 (edited) Maukkaan näköinen. Laittaisin vielä pölykapselit kiinni. Mikä sulla on rengaskoko? t. Mika Edited April 29, 2018 by mikan Quote Link to comment
Urbantoy Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Hyvä stance.. hieno peli Quote Link to comment
JTG Posted April 28, 2018 Author Share Posted April 28, 2018 40 minutes ago, mikan said: Maukkaan näköinen. Laitan vielä pölykapselit kiinni. Mikä sulla on rengaskoko? t. Mika Kiitoksia, Edessä 145/65-15 neljä tuumaa leveällä vakiovanteella. Takana 195/65-15 kahdeksan tuumaa leveällä vanteella. Quote Link to comment
ARTO Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 28 minutes ago, Urbantoy said: Hyvä stance.. hieno peli Eipäs... Hieno stance.. Hyvä peli.. Quote Link to comment
Urbantoy Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 No menköön hienona, pohjoisssa puhutaan miten puhutaan, mutta ei niin kuin savossa että kuuntelijan vastuulla on keskustelu. Pihliksn kanssa se on huomattu Quote Link to comment
sleepercooler Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Sairaan tyylikäs stuugi?? Quote Link to comment
mikan Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Mulla on kans edessä 145/65, mutta takana 205. Se on näköjään leveä vanne mikä muuttaa noin reilusti ulkonäköä. Täytyy laittaa harkintaan, kun tällä hetkellä on vain 5,5". t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts