sleepercooler Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Tunnistaako kukaan kyseistä moottoria, rakentajaa,ym muita speksejä ,tietoja kaivataan..... Quote
Roope Posted May 1, 2018 Posted May 1, 2018 Ei taida tuon alkuperäistä rakentajaa ihan heti löytyä. Mulle tuli noin vuosi sitten vaihdossa semmonen lasikuitu "corvette" jossa tuo moottori on ollut. Se oli rakennettu 80-luvulla ja jäänyt seisomaan joskus 90-luvun aikana. Silloin elvyttelin tuon käymään kun kiinnosti miltä tuo kuulostaa. Suosittelisin purkamaan tuon motin ja tarkastamaan sisältä, kun onhan se seissyt sen parikymmentä vuotta kylmässä tilassa. Quote
sleepercooler Posted May 1, 2018 Author Posted May 1, 2018 On 29.4.2018 at 9:19 PM, metake said: Täytyy myöntää että on melko imelän näköinen mylly! 55 minutes ago, Roope said: Ei taida tuon alkuperäistä rakentajaa ihan heti löytyä. Mulle tuli noin vuosi sitten vaihdossa semmonen lasikuitu "corvette" jossa tuo moottori on ollut. Se oli rakennettu 80-luvulla ja jäänyt seisomaan joskus 90-luvun aikana. Silloin elvyttelin tuon käymään kun kiinnosti miltä tuo kuulostaa. Suosittelisin purkamaan tuon motin ja tarkastamaan sisältä, kun onhan se seissyt sen parikymmentä vuotta kylmässä tilassa. Ehkä on viisainta purkaa mylly, samalla saa vaihdettua uusia palikoita mitä tarttee ja siistyttyä samalla pintapuolta ja huollatettua föönin.... Miltä motti kuullosti, oliko "woiman" tuntua ?? Quote
Roope Posted May 1, 2018 Posted May 1, 2018 (edited) Juu oli voiman tuntua kyllä ja pelkoakin kuten näiden kyläseppä laitteiden kanssa on tupannut tällä mäellä olemaan ;) Olin aina epäillyt että imuturbon kaasuun vastaavuus olisi hidasta mutta herkältä tuo tuntui. Ilmottele mitä jännää sieltä sisältä löytyy, ainakin se original empi suodatinpumppu jalka oli hienon näköinen ja turboksi itse epäilin rajayn tuotetta kun harmittavasti siitä puuttuu tunniste kilpi. Edited May 1, 2018 by Roope 2 Quote
sleepercooler Posted May 1, 2018 Author Posted May 1, 2018 (edited) No hyvä! Zitten täytyy saada lisää woemoo?, tekis mieli rupee perkaa mottia, mitä tuohon 1300lohkoon on laitettu.... Edited May 1, 2018 by sleepercooler Quote
JustinCase Posted May 2, 2018 Posted May 2, 2018 Kappas vaan... Eipäs tämä turbopannu sitten mennytkään kauppiaan "projektiin". Kaverilla oli jo peräkänny autossa kiinni kun piti tätä lähteä ostamaan ,mutta myyjä peruikin kaupat kun oli menossa viestin mukaan omaan projektiin eikä täten ollut enää myynnissä. Quote
Recommended Posts