Kemin Karavaanari Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Osaako joku kertoa mikä vois olla tarina tällaisen sormuksen takana? Quote Link to comment
mikko k Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Huvikseen joku ittellensä tehny? Että voi esim. merkata mustanaamiotyyliin väärällä merkillä ajavien leukaperän?! ;-DD 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Veikkaan kanssa oma tekeleeks, ihan hienohan tuo on.. mahtuuko tuo sun nakkisormiin ;-) Mutta ei ole Empin väkerrys Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted May 3, 2018 Author Share Posted May 3, 2018 Itse väkerretyltä tuo kyllä näyttää. Menee meikälle peukaloon vaikka sormet on kuin nippu kyrpiä ? Itse logo ja sormus on iso, niinku räppäreillä ikään. 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 30 minutes ago, Kemin Karavaanari said: Itse väkerretyltä tuo kyllä näyttää. Menee meikälle peukaloon vaikka sormet on kuin nippu kyrpiä ? Itse logo ja sormus on iso, niinku räppäreillä ikään. Susta tulee ihan kurko räppäri, sormus jo, pitänee tehdä helistin kaulaan.. mulla muutama ylimääräinen vw keulamerkki.. kettinkiä hakee vielä Quote Link to comment
Recommended Posts