Jump to content

Kiihytyskalvoa


Recommended Posts

Kertokkaapa tietopankit mitkä kiihytyspumpun kalvot noihin Empi HPM (vai mikä se kirjainsarja oli) käy, IDF kopsut siis 40mm.. koitin katella niitä, mutta ku uuno on niin enhän mä löytänyt.. tarvi Ison D:n tekemään mööpeliin uudet kalvot.. Se mööpeli nousee lavalle kohta mutta leima pitää saada ekaks ennenkuin huoltoretki lähtee vasalandiaan.. talven aikana Dee tekee sen, ihan tiedoksi päällikölle.. eli ei kiire. Nyt vaan kusee vasen puoli niin pahasti että voi olla liekkileikki edessä ennen leimaa.. Varakonetta ei ruveta vaihtaan ennen leimaa, DWLää pukkaa

Link to comment

Kiitos Roope.. katotaan ja kokeillaan noita, ne kiinan mehumaijat on vielä mööbelissä kiinni.. ei pääse vielä kukkapenkkiä penkomaan ;-)

Vuotaa sen verran hyvin että pakko jotain tehdä ja siihen ei auta rätti venakopan päällä.. Ei nyt polteta hyvää Westyä HolluWoodista

 

Link to comment

Niin ja Iso Dee ottaa huollon vastaan, hänen helppo tehdä se ku ite kasannut upean koneen, vaikka naisista vain pitäs puhua aina upeana ei muista.. mutta tuo mööbeli menee naisesta niin hienosti kiekuu vaikka ei ole korkkarit jalassa.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment

Nyt on kyse kumin koneesta, ei mun.. muutenhan mä oisin ite seltvinyt nuo mehumaijan osat.. mutta ku mulla on yks onneton mehupilli keskellä, niin enhän mä noista tuplamaijoista tajua mitään.. autan kaveria vaikka ei uskos.. itsekäs homppeli ku oon..

 

Valas pieree hyvin pihalla ku uus akku, vielä muutama sähköhomma mistä en tajua mitään, mutta vieläkin mennään sillä että jos ei sormille tule niin pelaa.. niin raatio lähtee nyt ku saan sen vaan irti kojetaulusta, pihlis on niin ihanaa matkaseuraa että ei tarvi raatiota. Ja sitten eturattaat niin leimalle.

Onneks pihlis ei ole mukana, pomppais katsastus, savolaiset puhuu raation edestä, konttorinpoika menis sekasin

Edited by Urbantoy
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...