mick Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Eli onko tuommoinen "Käärmeenpesä ja lämmityslaite" -yhdistelmä aivan mahdoton toteuttaa? Kun tekis mieli tuommosta vähän avarampiputkista putkistoa, mutta silti lämmityslaite olisi aika ehdoton, ympäri vuoden käyttöautoa kun tässä rakentelen... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Laita eberi niin on lämmitysongelmat ratkastu. Pakokaasu virtaa ja saa koppiin oikeesti lämmintä, eikä pelkkää lehmän hönkäystä. Quote Link to comment
mick Posted July 27, 2006 Author Share Posted July 27, 2006 Laita eberi niin on lämmitysongelmat ratkastu. Pakokaasu virtaa ja saa koppiin oikeesti lämmintä, eikä pelkkää lehmän hönkäystä. Mitähän ne maksaa? Ja bensan hinta tuskin ainakaan laskee, eli kuluttaako sellanen paljon? Quote Link to comment
hanski. Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 kulutuksen takia ei kannata jättää ostamasta! eli et ees huomaa kulutuksessa onko lämmitin ollut käytössä... Quote Link to comment
Guest ropes Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Tai sitte laitat sen orkkiksen tehtaalla tehdyn VW-Sport pakoputkiston. Quote Link to comment
Tomppa Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Saahan käärmeenpesän kanssa toimimaan vakio lämmönvaihtimet suoraan. Eri asia on sitten jos menee vaihtamaan J-putket niin saakin turata lämpökoteloita ehkä turhankin ahkeraan. Sitten jos haluaa sellaiset lämmönvaihtimet, joissa sisäputki on ISO niin niitäkin on kaupasta saatavilla, mutta lompakon tulee olla sisäputken mukainen. Quote Link to comment
metake Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 SSP:llä Enklannissa "Big Bore Heat Exchangers" 89,50£. Onko se kallis, päättäköön jokainen itsekseen :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.