Jump to content

Recommended Posts

Guest laiska`s custom

volkkarin mahleiden ollessa kyseessä niin valumäntä kestää varmasti enemmän kilometrejä normaalisti.mistäköhän se tulee että niitä kutsutaan takomänniksi kun ne ei sitä ole?

Link to comment

Jos haluat kokoa kasvattaa enemmän, niin sitten suosittelen 90,5 kokoa. Se on varma valinta. Jos 40 tellervot tulee, niin mikähän nokka-akseli on tarkoitus laittaa? Vakiokannet ei virtaa kovin paljoa ja kyseessähän oli kuitenkin vaimon kesäauto vai?

 

t. Mika

Link to comment
Guest fastghia

94:t on ihan hyvät 8mm pinnapulttien kanssa. Suomen oloissa ei juuri jäähtyminen ole ongelma noille (kun 92:tkin pelaa ihan yees). Vaimon kesäautolla ei varmaan tule juuri yli 5000km vuodessa, joten kone kestää tuolla ajolla pitkälle toistakymmentä vuotta helposti. Mutta tää on taas tätä keskustelua, johon ei tuu loppua jos se aloitetaan. Mä laittasin 94:t, mut riippuu vaimosi kaasujalan painosta :) There is no replacement for displacement.

Link to comment

Eikös ero oo lähinnä venttiilien koossa ja tietenkin pyttyjen poarauksessa?

Mut tuollahan ei oo väliä, jos isot pytyt tulee, kuitenkin joutuu koneistaa. Vakiokansia ei paljon pysty laskee ja varsinkaan 94 putkelle menee helposti puhki rivan kohdalta.

Btw, mulla olis uusi nokka sulle Scat C35 vastaa Englen W110.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...