Guest Pesone Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 Joo, joku on taas kipannut pussillisen sähköpeikkoja miun coolairkitistä sisään. Eli oireena suraavaa -Eilen vaihdoin uudet tulpanjohdot, kolmeen kertaa tsekattu et piuhat on kunnolla kiinni ja oikein -Starttaa nätisti, käy ja kukkuu kuin ennenkin -kilometrin ajon jälkeen sammuu, ei ökähdä, ei hyydy, ei tukehdu, virta vaan katoaa -virrat pois, virrat takas, starttaus, lähtee käyntiin, käy ja kukkuu, 100m ajoa ja taas sammuu, näin edetään loppumatka. -Volsu seisoo yön, sama rumba taas uudestaan kilometrin ajon jälkeen... Konkkakin on keväällä ostettu, mutta voihan sekin maanatai kappale olla, ainut vanha osa tällä hetkellä sytytyspuolella on puola... Eli kuullostaako oireet tutulta...? Missä vika..? -Kiitos- Pekka Quote
Guest laiska`s custom Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 ootkos laittanu puolan eri asentoon kun se oli??jotkut puolat ei kestä olla vinossa. Quote
Kurre Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 ja se virtalukonpohja on tarkastettu? Entäs maadoitukset? Quote
Guest Forsbacka Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 Siis mistä sieltä ne sähköt katoaa? Pelkkä kipinä vai että sähköt katoaa laajemminkin? Jos vaikka olis se virtalukko syyllinen. Vai oliko niin, että vika tuli tulpanjohtojen vaihdon myötä? Quote
Guest Pesone Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 Noh, sähköt katoaa vain ja ainoastaa virranjakajan lähimaastosta, ei muualta, eikä starttaa moottori jarrutuksen aikanakaan vaikka miten kiroilisi... Alkuviikosta saan kokeilupuolan, nii selvitetään sitten oliko se vika siinä, tuota konkkaahan miekin toivoisin ku ois hieman halvempi osa, mut saa nähdä... Ei, en oo käännelly puolaa mihinkään, on ihan samassa 45 asteen kulmassa ku aina ennenkin... Vika siis tosiaan ilmeni tulpanjohtojen vaihdon välkeen, heti seuraavalla ajokerralla, mutta kuinka ne johdot voi muualle vaikuttaa. Eiköhän jonkun muun osan elinikä tullut juuri samalla hetkellä tiensä päähän... Palaillaan puolen viikon aikoihin niin kerron sitten missä vika tai kysyn lisää. Quote
hanski. Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 ootkos laittanu puolan eri asentoon kun se oli??jotkut puolat ei kestä olla vinossa. hmm..en oo tollasta koskaan kuullutkaan...voi silti olla noin, en lähde väittämään vastaan.... Quote
Guest Forsbacka Posted August 6, 2006 Posted August 6, 2006 Viat, jotka ilmestyy vain satunnaisesti, on kyllä niitä kaikkein ärsyttävimpiä. Jos se lähtee sammumisen jälkeen aina avaimesta käyntiin ilman onglmia, niin kyllä se siihen lukkoon kuitenkin viittaisi. Mistäs sen nyt sitten varmiten huomaisi, jos lukko pätkii? Ajovalot menee parkeille? Konkka kannattaa vaihtaa jos se vähänkin epäilyttää. Ei montaa euroa maksa. Mulla kerran kesti uusi puola noin 50km. Ei millään meinannut uskoa, että uusi puola meni heti paskaksi. Juu ja oli se pystyssä. Kosketuskulma/kärkiväli oli kyllä tuolloin totaalisen persiillään. Liekkö sitten siitä närkästynyt. Quote
Guest laiska`s custom Posted August 6, 2006 Posted August 6, 2006 jotkut öljypuolat tilttaa jos ei ole pystyssä.. Quote
Guest Pesone Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 Eipä oo puola ei... Uuden virtalukon saan huomenna ja konkan myös... toivottavasti noilla korjaantuu... Quote
Guest Pesone Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 Juu, konkkahan se taisi nyt syylliseksi osoittautua, ainakin 10 min ajon peruusteella kävi ja kukkui nätisti ja sähkötkin pysyi tallessa... Kumma juttu vaan kun konkka oli parikúukautta vasta ajettu... Olisikohan ollut sitten totaalisen väärän mallinen mötikkä tai maanantaikappale... Kovaa ajoa taas Quote
Racing Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 Mulla oli aivan uudessa 009:sissä konkassa vikaa ihmettelin joskus kun ajelin silloisella kuplalla uudella moottorilla ja sammui kun saunalyhty aina välillä ja hetken kun odotteli 10-15min niin lähti käymäään. Konkan vaihdon jälkeen ongelmat katosi. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.