Jump to content

HD vakaajan kiinnitys


Recommended Posts

Guest Ranne

Mä sain ne suuremmat jotenkuten väkisin runnottua kiinni mutta pienempiin hitsasin vaan mutterit kiinni ja latikan palanen toiselle puolelle ja pulteilla kiinni.

Link to comment

Ei ole laadusta kiinni tämä asia, vaan siitä, että todellakin ovat erittäin jäykät suhteessa vakioihin ja sen vuoksi hankalat asentaa ilman puristustyökaluja.

 

Itse asensin kymmenisen vuotta sitten omaani HD vakaajan uretaanipuslilla siten, että puristin putkitongeilla raudat yhteen ja naputin vasaralla puristinkielen paikalleen.

 

Niinjoo, ja noihin myydään nykyään erilaista pantasarjaa, joka on helpompi asentaa kuin alkuperäiset raudat.

Link to comment
Guest Ranne

Joo tosiaan ne isommat saa just ja just kiinni kun "muutamilla" putkitonkeilla avittaa ja toinen naputtaa lekalla kiinni. Yksin ei kyllä varmaan onnistu. Niin ja pantaa piti nytkin rälläkällä viistää enemmän että sai alulle... Pieni taas aivan mahdoton. Aika kökköä.

Link to comment
Guest DaFox

..syvältä naapurin maita löytyy myös mun pingpongi-yleismittari, tosin se romu tuli haettua pari kolme kertaa aina takas - ennen kuin vihdoin raaskin ostaa Fluken :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...