Jump to content

Umpinainen moottoriluukku ja jäähdytys?


Recommended Posts

Onkos tietoo tai edes mielipiteitä, jos vakio 1600:een kuplaan laittaa moottoriluukuksi umpinaisen mallin, eikä raota sitä yläreunasta, niin miten käy jäähdytyksen kanssa?

 

Auto on -73:n ja nyt siinä on se nelireikäinen luukku, jonka ajattelin vaihtaa sileään.

Link to comment

Jos ne takalasin alla olevat vakioritilät on kuitenkin olemassa, niin riittäähän ne isommillekin padoille. Toki olettaen että kaikki moottoritilan pellit on paikallaan ja edes vähän tiiviit.

 

Enkä ihmettele em. operaatiota kun se neliritulainen ei miun silmään ainakaan kaksisesti istu...

 

Puavo @ dwl

Link to comment

Hyvä juttu, kiitoksia tiedoista. Kyllä siinä ne takalasin alla olevat ritilät on ihan paikoillaan ja moottoripellit on muuten ok, mutta esilämmityksen reikä on tukkimatta.

 

Kahdesta syystä olen vaihtamassa luukkua, ensinnäkin siksi, että kone olis paremmin sateelta yms. suojassa kun ei ole luukussa reikiä. Ja toinen on tuo Puavon mainitsema ulkonäkö. Mun silmään ei tosin istu koko lyhyt luukku ja olen laittamassa -67:n luukkua, koska se on muodoiltaan samantapainen kuin uudempi, mutta pidempi ja mun mielestä paremman näköinen. Vanhempi luukku taas paistais ainakin mun silmään vähän ikävästi. Ja nuo -67:n luukut taitaapi yleensä olla umpinaisia, ainakin tuo mikä mulla on.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...