arvuuttaja Posted May 25, 2019 Posted May 25, 2019 Voisko yksikurkkuinen esim. brosol 44 olla parempi vaihtoehto, kuin vaikka weber 44idf perinteisellä jm tyylisellä imusarjalla. Jotenkin tuntuis, että tohon yksi läppäiseen vois tarjota isompaa sisäkurkkua johtuen tasaisemmasta "imu syklistä".? Toinen seikka toi vakiotyylinen T-mallinen imusarja. Siinä haarassa saattais olla täytöstä parantava turbulenttinen pyörre. Taisipa olla Empi, joka joskus aikoinaan myi imusarjaa pystytuplalle ja jossa oli vain yhdelle läpälle laippa. Eli kaasarista tehtiin jokkistyylinen "halvari" ja toinen läppä oli vähänkuin tyhjänpäällä.. Quote
wp Posted May 25, 2019 Posted May 25, 2019 1 x Kadron/Brosol imusarjaa sai ainakin joskus v-wauhtikaupoista, edesmenneessä VW Trends- lehdessä oli siitä artikkeli. Kehuivat hyväksi 1835-1915cc moottoreihin. VW- formulassa nähnyt halvari- IDA:n valokuvassa netin syövereissä. Quote
arvuuttaja Posted May 26, 2019 Author Posted May 26, 2019 Bussin 1835cc kone työnalla ja ainoa kriteeri on "keskikaasutin". Toi ilmeisesti bugpackin kehittelemä risti-imusarja pystytuplalle, voi myös olla vaihtoehto ja jossa muistaakseni pienehkö ovaali aukko imukanavien kesken. Tarkoitus sillä vissiin ylläpitää puolelta toiselle vaihtuvaa imu tapahtumaa pitämällä pientä esi sykettä 2 ja 4 pytyn täytökselle.? Quote
wp Posted May 26, 2019 Posted May 26, 2019 16 minutes ago, arvuuttaja said: Bussin 1835cc kone työnalla ja ainoa kriteeri on "keskikaasutin". Toi ilmeisesti bugpackin kehittelemä risti-imusarja pystytuplalle, voi myös olla vaihtoehto ja jossa muistaakseni pienehkö ovaali aukko imukanavien kesken. Tarkoitus sillä vissiin ylläpitää puolelta toiselle vaihtuvaa imu tapahtumaa pitämällä pientä esi sykettä 2 ja 4 pytyn täytökselle.? Sipaise kokoon OEM- tyylinen imusarja hieman isommilla putkilla, hengittää bussissa juuri sopivasti 2-reikäkansien kanssa. 38 tai 40mm voisi olla hyvä koko Kadronin/Brosolin kanssa. 1 Quote
arvuuttaja Posted May 26, 2019 Author Posted May 26, 2019 Vois olla.. ja se mikä tässä myös saattaa aiheuttaa päänvaivaa on nokka. Vaihtoehtoja tasan kaksi, eli mitä enää hyllystä löytyy ja ne ovat C-45 sekä W-125. Näytti englessä olevan pienempi perusympyrä, eli nopeammin aukeavat venttiilit mahdollistavat vääntöä alemmaksi ilmeisesti ja oliko scatti suunniteltu enempi muulle, kuin vakio keinuille. Quote
wp Posted May 26, 2019 Posted May 26, 2019 23 minutes ago, arvuuttaja said: Vois olla.. ja se mikä tässä myös saattaa aiheuttaa päänvaivaa on nokka. Vaihtoehtoja tasan kaksi, eli mitä enää hyllystä löytyy ja ne ovat C-45 sekä W-125. Näytti englessä olevan pienempi perusympyrä, eli nopeammin aukeavat venttiilit mahdollistavat vääntöä alemmaksi ilmeisesti ja oliko scatti suunniteltu enempi muulle, kuin vakio keinuille. Ota kumpi on arvoiltaan miedompi jos noista kahdesta valittava. Molemmat kuitenkin vähemmän sopivia.... Quote
Tutkija Posted May 26, 2019 Posted May 26, 2019 W125 toimii tyhjäkäynnillä saakka hyvin kun nokan mainosasteet nokkakortissa on ilmoittettu 0,1mm välyksellä. Kun laittaa 0,15mm välyksen ollaan jo 290° paikkeilla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.