P_Valtonen Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 (edited) Alunperin: AS21 8mm pinnapultit Takakannake Ja huomaa; nelosen kolmosen vahvikkeella Limbach'in pojat muokkas uutta lohkoa oheisesti: - tehty L2000E0/EC tyyppinen ilmailu VW boxer - sisältä avarrettu, kun koneessa ollut 78.4mm kampura ja possun kiertokangat (+90mm männät) - hihniksen pää aukaistu 5mm lisää potkurin takia. Tähän löytyy pienennysholkki - lohko läpipultattu keskipukistaan - sylinteri aukot kasvatettu d94mm kokoon, eli voit tehdä 90.5-92-94 sylinterisen koneen - virranjakajan pesään tehty kierre. Tähän mulla on korjausosa. Kierre on vain jakajan jalan kohdalla. Apuakselin ylä- ja ala-liukupinnat on koskemattomat. Eli kierteen sisään holkki lukkoliiman kera ja sitten viimenen kymppi pois sisähalkaisijasta virsikirjalla. Toimii tää tapa, testattu jo - bensapumppu siirretty FF liittimen yläpuolelle. Tähän mulla on antaa peitelaippa mukaan. Ja halutessa myös alkuperäiseen paikkaan - lohkoa on lisäksi koneistettu mm vauhtikset ja hihniksen päästä (ks kuvat) Nyt 1000h ajettu ilmailukäytössä. Ei kelpaa enää sinne Puhallettu ja puunattu työpaikkani kaapissa viime viikolla Lohko 100% räpeltämätön, tee siitä itse mieleinen Runkolaakeri koko std/22 (laitan tähän pukkikohtaiset mitat kohta) Sikamainen hinta 500e Vapaasti tallissani tai +15e kuluilla kotimaahan rahtivapaasti Ja tällä takuu, jos teet särötarkastukset ja jos niitä säröjä sattuu löytyy, saat lohkosta maksamasi rahat takas. (en maksa Rahtia, en maksa testausta. Maksan vain lohkon hinnan) Edited July 9, 2020 by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 (edited) Tässä tää vahvistus nelosen kolmosen takaa Edited July 17, 2019 by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 Ja öljypohjasta puuttuu perinteinen as21 hapettuma kokonaan Quote
P_Valtonen Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 Tässä lisä härpäkkeet ilmalohkosta takasi katulaitteeksi muokkaamista varten Vasen...hihniksen aukon sovitin Keski.....virranjakajan holkki Oikea..bensapumpun laipa(t) Quote
P_Valtonen Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 (edited) Niin ja löytyy vain tää yksilö. Muissa lohkoissa ei ollu vahvistusta Ja tein vastaavaan (vahvistamattomaan ilmailu) lohkoon 94x76 moottorin. Typ1 55mm kaukaisen AAn kiertokangen alalenkin ja katon välii jäi 0.7mm ilmarakoa. Siis ilman että koneistin lisää tilaa. Eli toimii noinkin pikku kampiakseleilla. Pidemmät iskut sitten vaatii lisäkoneistamista sisäpintoihin Edited July 7, 2019 by P_Valtonen Quote
metake Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 6 hours ago, P_Valtonen said: Tässä tää vahvistus nelosen takaa Kolmosen 😛 Quote
Tutkija Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 Lentokonemoottorissa nelosen,muissa kolmosen... Quote
metake Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 19 minutes ago, Tutkija said: Lentokonemoottorissa nelosen,muissa kolmosen... Mitä hittoa? Miten se noin voi olla, onko näissä jotenkin erilainen sytytysjärjestyskin? Quote
P_Valtonen Posted July 7, 2019 Author Posted July 7, 2019 (edited) Sama sytty järjestys fyysisesti, mutta sylinterit nimetty vaan eritavalla. Ilmapuolelle numerointi lähtee hihniksestä, niin että lähin on "1" (VWssä "2") ja kauimmaisin on "4" (VWssä "3"). Juu ja Ååkke kuitenkin oikeessa, eli tarkotin että kolmos-syltyssä vahvistus www.aivopieru.com Edited July 7, 2019 by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted July 12, 2019 Author Posted July 12, 2019 (edited) Edit Pakun lohko myyty ja tiedot poistettu Ilmoituksen ilmalohko yltä myymättä . . . Edited October 20, 2019 by P_Valtonen Quote
Marko Posted March 4, 2022 Posted March 4, 2022 Lieneekö kaupanteko tökkii kun puhutaan lohkosta ja myydään Kampikammiota, sori oli pakko :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.