pko Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Jollakin varmaan hyvät ohjeet löytyy tuollaisen akselin ylös/alas säätämiseen. Olisi tarkoitus hieman nostaa keulaa,mutta en tiedä onko tuossa joku tietty järjestys noiden pulttien kanssa miten se tapahtuu. Aiemmissa kuplissani ei ole ollut säädettävää keulaa,niin ei ole mitään kokemusta noista. Saattaisi olla rautalankaversio paikallaan,ettei tule ikäviä yllätyksiä. Kiitos! Quote Link to comment
HSuomi Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Keula ilmaan. Keskimmäisen kuvan alaspäin osottavien pulttien mutterit löysälle ja sitten kiristät molempia pultteja saman verran ja mutterit takasin kireelle. Keula alas. Toista kunnes haluttu korkeus. Ensimmäisen ja viimeisen kuvan osiin ei tarvitse koskea. Eli noilla pulteilla säädetään jousilattojen asentoa. Quote Link to comment
JM Posted July 19, 2019 Share Posted July 19, 2019 Kandee hiukka löysätä myös eteen/ylös osoittavia pultteja. Quote Link to comment
pko Posted July 19, 2019 Author Share Posted July 19, 2019 Saaduilla ohjeilla säätö onnistui hyvin joten kiitoksia neuvoista. Kyllä täältä sentään voi luottaa saavansa apuja tarvittaessa. Oli kuin kivireki ennen nostoa ylöspäin,kaikki pienetkin töppyrät iski pahasti autoon. Nyt on huomattavasti mukavampi kun joustaakin. Quote Link to comment
x-pj Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 Pohjaanlyöntikumit poistamalla saisi vähän lisää joustovaraa. Jos olisi sellaiset iskunvaimentimet, joissa on itsessään pohjaanlyöntikumit, niin se olisi ihan laillistakin. Quote Link to comment
HSuomi Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 On 7/19/2019 at 2:27 PM, JM said: Kandee hiukka löysätä myös eteen/ylös osoittavia pultteja. Mikä tarkoitus tällä muuten on? Quote Link to comment
metake Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Mikä tarkoitus tällä muuten on? Noilla pulteilla kiristetään säätöpalikka akseliputkeen. Säätyy huomattavasti helpommin kun ei ole niin tiukasti kiristetty putkea vasten.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment
HSuomi Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Ahaa. Onko näitä erilaisia ratkaisuja vai olikohan mulla vaan sitte ne löysällä kun en koskaan kajonnut niihin säädön yhteydessä? Hienosti säätyi pelkistä säätöpulteista. Quote Link to comment
karhok Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Onnistuneen säädön jälkeen kannattaa tarkistaa / tarkistuttaa aina pyöräkulmat.... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.