Urbantoy Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Tuossa romuja peratessa löyty setti ambun föönejä.. Onko näistä jollain tarkempaa tietoa.. Vaatiiko asennuksessa jotian muuta kuin survasta paikalleen MaitoValaaseen ja sitten arpoa sähköjen kanssa.. Sen jälkeen tukkaputkella kuunnella hurinaaT Tää on täys setti vipstaakeineen ja johtoineen.. Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 12, 2019 Author Share Posted August 12, 2019 Tämmönen setti siis kysseessä.. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 Nää palliksen palikat ei ole nyt ihan lähimpänä syräntä mut nää tarttee mielestäni oman kotelonsa että saa paikalleen. Quote Link to comment
Mikko S Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 Mulla taitas olla tollaset kotelot, täytyy tarkistaa... Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 13, 2019 Author Share Posted August 13, 2019 Tänks Tanhis, eli multahan sitten uupuu nuo pellit sitten varmaakin.. Kaivelepa Mikko jos kotelot löytyis, voisin ottaa ne sitten.. Quote Link to comment
Mikko S Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 No eipäs nyt pirulainen ollutkaan noita ainakaan siellä piilossa mitä ajattelin, sorry... Quote Link to comment
Mikko S Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 40 minutes ago, Mikko S said: No eipäs nyt pirulainen ollutkaan noita ainakaan siellä piilossa mitä ajattelin, sorry... Mikäs näistä nyt oikeestaan tekee sit oikeanlaiset? Muutamia löytyy, mutta yhdessäkään ei o tuota sähköjohdon reikää... Quote Link to comment
Tanhis Posted August 13, 2019 Share Posted August 13, 2019 Nyt pitää sanoa että voihan se ainut ero amppari ja perus pellin välillä olla tuo johdon reikäkin. Niinkuin sanottu ei nää palliskamat oo kauheen tuttuja....vielä 😉 Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 13, 2019 Author Share Posted August 13, 2019 Oisko se mikko tuo valkee tai oranssi lähinn' tota kuvaan verrattuna inkä tanhis postasi.. mä otan auki huomenna jos en tälle iltaa enää kerkee ja katon minkälaiset mulla on.. Takavaloaskartelu menossa, on sitten perseestä nuo takavalojen tivarit earlyyn laittaa.. viddu.. no paikallaan nyt mutta edelleen haurista. linsst vielä Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 13, 2019 Author Share Posted August 13, 2019 Ja reikiinhän on keksitty pora mun mielestä ja teriäkin on olemassa eli se on no problemos Quote Link to comment
Tanhis Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 7 hours ago, Urbantoy said: Ja reikiinhän on keksitty pora mun mielestä ja teriäkin on olemassa eli se on no problemos Niin mut silleen ei tuu pussihoususertifioitua reikää 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 14, 2019 Author Share Posted August 14, 2019 Onneks mulle ei oo löytyny vielä sopivia pussihousuja.. Quote Link to comment
Recommended Posts