Jump to content

Uusi volkkari-ihminen ihmettelee konehuonetta.


Recommended Posts

Posted

Heippa kaikille!

Olen tuore palstalainen ja volkkarin omistaja. Autona Jenkeistä raahattu KG. Alkajaisiksi kysäisisin palstan guruilta, että mikähän moottori (1800 CC) ja mitkä kaasarit mahtaa olla tungettuna autooni. Helpottaa vara/huolto-osien hankkimista, kun tietää mihin koneeseen osia tarvitsee...

 

Tässä konehuone.Kaasari.thumb.jpg.5a6e846ccc026349d3a1b84facaf99b4.jpg

KGkone.thumb.jpg.a0a5c0b180334962a39f949ccd4757bf.jpg

 

Posted

Tervetuloa palstalle GhiaPete

 

Googlaa Empi Brosol ja vertaa kuvista onko samat kaasarit.

Moottori näyttäisi normi type 1 moottorilta joita kuplissa, Ghioissa, Juniksissa jne. Niitä tehty 1,6 kokoluokkaan saakka tehtaalta joten kasvattaminen 1,8 kokoon on varmaankin tehty isommilla sylintereillä sekä männillä mutta se mitä moottorin sisällä on jäänee kysymysmerkiksi.

Lohkon alkuperää voi arvailla laturin jalan alla olevista merkinnoistä (AB, F jne ja numerosarja)

 

Suosittelen bensansuodattimen siirtämistä bensapumpun painepuolelta (pumpun ja kaasuttimen välillä) bensapumpun imupuolelle (ennen bensapumppua) paloturvallisuuden nimissä.

Posted
4 hours ago, Kemin Karavaanari said:

Suosittelen bensansuodattimen siirtämistä bensapumpun painepuolelta (pumpun ja kaasuttimen välillä) bensapumpun imupuolelle (ennen bensapumppua) paloturvallisuuden nimissä.

 

Mieluiten vaihdelaatikon viereen kokonaan pois konehuoneen puolelta.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...