Tanhis Posted December 13, 2021 Share Posted December 13, 2021 Kyllä itse tykännyt siittä puuilon härvelistä. Tietenkään en ole vielä sen kanssa päässyt mihinkään tuotantotyöhön. Muutama miinus kumminkin kyseisestä laitteesta. -Paino, jos pitää jotain kiinteään kohteeseen pistehitsata. -Vaatii hitaat nallit sulaketauluun. -Ei aikakontrollia eli pisteen laatu riippuu vahvasti peilistä näkyvästä kontrollerista. 1 Quote Link to comment
mikan Posted December 13, 2021 Share Posted December 13, 2021 52 minutes ago, Tanhis said: Kyllä itse tykännyt siittä puuilon härvelistä. -Vaatii hitaat nallit sulaketauluun. Siis riittääkö 230V 16A? Quote Link to comment
Tanhis Posted December 13, 2021 Share Posted December 13, 2021 39 minutes ago, mikan said: Siis riittääkö 230V 16A? Juu riittää oon tainnut joitain pisteitä tehdä hitaan 10A sulakkeenkin takaa. Quote Link to comment
JoniT Posted December 13, 2021 Author Share Posted December 13, 2021 Joo jotain sen suuntaista kirjoittelua olen lukenut ettei 16 A automaatti tahdo pysyä ylhäällä. On kyllä sen verran halpa kapistus että taidan hankkia ihan testimielessä. Quote Link to comment
Recommended Posts