Guest vesseli Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Mitäs tietäjille paljastuu moottorikoodista D 1113789 eli minkäikäinen motti kyseessä? Quote Link to comment
metake Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 http://www.type2.com/bartnik/enginecodes.htm Ja tuolta vierität sivun alalaitaan, niin alkaa salaisuus paljastuun... Quote Link to comment
-tipi- Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Forssu racingin sivuilla on tämmönen lista: http://www.phnet.fi/public/hefor1/eng/vwinfoen.htm Quote Link to comment
Guest vesseli Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Tuota enkö osannut tsekata vai mikä ,mutta ei tuo mulle vielä paljoa kertonut.Eli moottori on 1200:n ,mutta minkä ikäinen? jäikö multa jotain huomaamatta? Quote Link to comment
metake Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Tuon linkittämäni listan mukaan kysessä olisi "replacement case", eli ei uutena autoon asennettu. Joten se ei myöskään olisi 1200:n ja iän määrittäminen huomattavan hankalaa. Jos se on tuo em. tapaus, niin siinä pitäisi olla 10mm öljykanavat ja 2 öp-venttiiliä. Tarkasta tuo, niin tiedetään lisää. Quote Link to comment
-tipi- Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 http://www.type2.com/library/identifi/boxeng2.htm http://www.busdepot.com/links.jsp#CODES http://www.customspeedparts.de/content/ ... rsicht.php Quote Link to comment
Guest vesseli Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Tuon linkittämäni listan mukaan kysessä olisi "replacement case", eli ei uutena autoon asennettu. Joten se ei myöskään olisi 1200:n ja iän määrittäminen huomattavan hankalaa. Jos se on tuo em. tapaus, niin siinä pitäisi olla 10mm öljykanavat ja 2 öp-venttiiliä. Tarkasta tuo, niin tiedetään lisää. Se on ollut puimurikäytössä eikä autossa laisinkaan.Joudun siihen vaihtamaan kiihdytyspumpullisen kaasarin ja laturinjalan jne. Kai tuo 1200:n on kun imusarjanpäät menee suoraan alaspäin kansiin eiks se 1200:ssa tee niin? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Kai tuo 1200:n on kun imusarjanpäät menee suoraan alaspäin kansiin Kyllä Vinot 1r kannet on 1300/1500/1600 Quote Link to comment
Guest Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Herätellään vähän vanhaa topiccia ja kysytään, että onkos mun pata sitten 1600 kun tuo moottorikoodi alkaa AB..? Ja näkeekös mistään koneen ulkopuolelta, minkä kokoinen motti on kyseessä? Siis muualta kun tuosta koodista. Quote Link to comment
metake Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Herätellään vähän vanhaa topiccia ja kysytään, että onkos mun pata sitten 1600 kun tuo moottorikoodi alkaa AB..? Ja näkeekös mistään koneen ulkopuolelta, minkä kokoinen motti on kyseessä? Siis muualta kun tuosta koodista. 1300:n alunperin. Quote Link to comment
Guest Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Jos kyse 1300 koneesta minne laitettu 1600 putket, ei sitä ulkoapäin voi tunnistaa. Quote Link to comment
Guest Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Oukei.. Noiden koodilistojen tiedot poikkeaakin vähän toisistaan. Toisessa sanotaan 1300 ja toisessa 1600. Quote Link to comment
-MITO- Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Kyllä AB koodinen on aina 1300 ollut. Quote Link to comment
Guest Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Taas oppi uusia asioita. Kiitos näistä. Quote Link to comment
Guest lauri01 Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Terve! minulta löytyy moottoristani koodi H0404517 pystyisikö joku kertomaan mikä kiuas kyseessä?? Quote Link to comment
Guest Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 ellei joku joskus päivitänyt kyseistä konetta.nää kun harvemmin enää tehtaan jäljiltä kuitenkaan.ite ainakin varauksella enää uskon tuohon lohkon nro.n kertomaan. Quote Link to comment
metake Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 ellei joku joskus päivitänyt kyseistä konetta.nää kun harvemmin enää tehtaan jäljiltä kuitenkaan.ite ainakin varauksella enää uskon tuohon lohkon nro.n kertomaan. Joskus koodista ei voi edes lohkon osalta päätellä mitään. Itselläni on F-lohko isoilla öljykanavilla ja kahdella öp-venttiilillä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.