Lasse Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Näitähän menee ku leipää. Ilmeisesti paine rikkoo anturan ja sen jälkeen toiminta on mitä sattuu. Kylmänä paineet käy 5 bar ja hiukka ylikin riippuen kiireen suuruudesta. Koneessa on säädettävät paineventtiilit, mutta mulla ei ole hajua kuinka niitä pitäisi säätää. Vaikka eipä tuosta paineesta ole muuta harmia ollut kuin tuo anturan kuoleentuminen. Kävisköhän tuohon jonkun kolffin antura tms. kun ei nuo motonetin kolmen euron anturat kestä. Quote Link to comment
Pepe Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Näitähän saa merkkiliikkeestäkin uutena. Asia erikseen, että eroavatko noista Motonetin 3 euron antureista. 021 919 081 B - Oil pressure switch, 17,20 euroa Omasta rupesi tänään temppuilemaan vaikka anturin olen jo kerran vaihtanut, käytettyyn tosin. Mielestäni kuitenkin anturin toiminta pitäisi olla 100% toistettavissa, eli idioottivalon pitää aina palaa kun virrat laittaa päälle. Kävisköhän tuohon jonkun kolffin antura tms. kun ei nuo motonetin kolmen euron anturat kestä. Näköjään ykkösgolfissa on samaa anturia käytetty, mutta eipä se paljon auta kun golfin tiedoilla antavat saman anturin kuin kuplankin tiedoilla :) Quote Link to comment
Lasse Posted August 12, 2007 Author Share Posted August 12, 2007 Neljäs motonetista ostettu anturi on kestänyt. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 911:ssä aina 80-luvun loppuun on kans sama anturi (tosin 0,7 bar kytkennällä), voihan sen kokeilla kalliimmalla ostaa vaikka Autocarrerasta :)Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.