portu Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 Onkohan joku tilailemassa tällaista tai jotain muuta? Voisin ostaa tuollaisen, jos joku muu on ennen tilaillut niin voisin kenties osallistua tilaukseen. Ite kun en ole tilaillut tuolta mitään koskaan ja en jaksaisi alkaa tutkimaan toimintatapoja yms. https://www.justkampers.com/just-kampers-sun-canopy-awning-orange-cotton.html?fee=6&fep=28071&utm_source=criteo&utm_medium=cpc Quote
Urbantoy Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 Katos perskele justkampers teettäny noita näköjään.uudestaan.. oisko vajaa vuosi sitten kyselty että milloin tulee.. ei kuulemma ollu suunnitelmissa.. oman tilasin aikanaan ku EBIsdä sain ranskisten kanssa oltua sateen suojassa.. suorastaan saatanan hyvä.. Mulla ois jo yks kaveri ottamassa, toista en vappujuhlien kaa.saanut kiinni.. Eli kimppaläjä saahaan aikasek... Tuossa kyseinen.laitos.mun valaassa.. Quote
portu Posted April 30, 2020 Author Posted April 30, 2020 ilmoittele miten toimis ja paljonko jäis viivanalle kimpasta? Oli sinisenä myös, mut minua kiinnostaisi just tuo oranssi. Quote
Urbantoy Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 (edited) Kaveriille soitin ottaa oranssin ja niin ymmärsin että se toinenkin haluais oranssin.. mutta mäpäs setvin asioita.. Eli yks tulee varmasti Keisarikunnan suuntaan.. Tämän päivän kurssiilla tuo kustastaa sen 155eeroa + rahti Edited April 30, 2020 by Urbantoy Quote
portu Posted April 30, 2020 Author Posted April 30, 2020 ok, rahti on jotain sitten. Ilmoitelkaa miten edetään, kun aika on. Quote
Urbantoy Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 Kaivelin vanhoja maileja.. Rahti tuolle hökötykselle oli 2017 heinäkuussa 22eeroa Quote
portu Posted April 30, 2020 Author Posted April 30, 2020 No vaikuttaakohan tuo määrä rahtiin mitenkään vai lätkäiseekö kaikkiin lisää tuon rahdin? Vaan eipä sillä väliä maksaa mitä maksaa, jos jotain haluaa. Pitää kuitenkin joku hommata ja toi ois näppärän oloinen. Quote
Urbantoy Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 painon mukaan se menee.. tuo aika kevyt paketti.. Tuo on oikeasti helvetin hyvä, helppo kasata mutta mulla menny muutaman kerran sähläämiseksi santun takia mutta aina kasaan se on saatu.. Tuulisella kelillä pitää laittaa ne ankkurit ja narut maahan, muuten tuuli kippaa sen katolle kangas kyllä vaatii kyllästysaineen eli ei ole veden kestävä, vetelin pari kertaa veneen pressun kyllästyaineella heti ku tuli.. Ja reissun jälkeen levitän sen kuivumaan kunnolla että ei jää kosteena sinne säkkiin.. 1 Quote
jonih Posted May 1, 2020 Posted May 1, 2020 Petellähän tuo on ihan koristeena. Ei hän itse sinne suojan alle ole vielä tiettävästi koskaan löytänyt. 1 Quote
Urbantoy Posted May 1, 2020 Posted May 1, 2020 3 hours ago, jonih said: Petellähän tuo on ihan koristeena. Ei hän itse sinne suojan alle ole vielä tiettävästi koskaan löytänyt. Vikkelänilkkanen ei kerkkee istuskeleen katoksessa.. :-) Quote
portu Posted May 1, 2020 Author Posted May 1, 2020 Näyttäisi siltä että tämä on hoidossa minun osalta. Kiitokset Kotkaan. Quote
Recommended Posts