-AP- Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Onko murtuneita/haljenneita nostajanporauksia korjailtu/hitsailtu/holkitettu menestyksekkäästi? Typ1 -kampikammio. Quote Link to comment
PZQ Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Moottorikoneistus T & H Aaltonen Mäntsälä, hoiti mulle 2 nostajan pesää kondikseen holkittamalla. Holkituksen jälkeen tälle kesälle tullu kilsoja noin 2000 ja muutamia vetoja maltillisesti 8000rpm. Voisin väittää että onnistui, kopkop-puuta Quote Link to comment
PZQ Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 4 hours ago, -AP- said: Muistatko hinnan? En ota kantaa hintaan, kymppien kaupassa pyöristän seuraavaan kymppiin ja satasien kaupassa seuraavaan sataseen, tingi en koskaan. Kyseinen koneistamo pitää kuitenkin osaltaan kaikkien paikkakunnan yli 20 kiihdytys harrastajien pyörät pyörimässä, ja luulen että kaikille laatu sama 10/10 1 Quote Link to comment
-AP- Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 En minäkään kannata laatupalvelusta tinkimistä, mutta kysymykseni taustalla oli se, että jos yhden reiän korjaus maksaa vaikka satasen, se kannattaa ehkä tehdä, mutta jos se maksaa kuussataa, niin sitten ei ... Quote Link to comment
PZQ Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 Olette asian ytimessä, juuri noin sen itsekkin teetin ja sain toteutettua.. Quote Link to comment
-AP- Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 Kiitos avustasi asian kanssa. Quote Link to comment
ARTO Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Muakin olisi hinta kiinnostanut ( pärstäkertoimella ja ilman ) ja puhelinkin meni sopivasti rikki. Quote Link to comment
jupsu Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Jossain Mäntän läheisyydessä oli joku koneistamo josta kaveri kyseli tuon mun kampikammion nostajanpesien holkitusta kun kaikki olivat kuluneet soikeiksi. Hintaa oli muistaakseni 400€/lohko eli 50€ pesälle. Enhän siitä tietenkään viitsinyt silloin niin paljoa maksaa ja kun metallintyöstökoneiden käyttö oli hallussa ja paikka löytyi niin tein itse. Kilometrejä tolle koneelle kertynyt ton homman jälkeen päälle 3000 ja vielä mennään. Toiseen kampikammioon aloin tekemään samaa operaatiota mutta paikka lähti alta ja homma jäi siihen. Quote Link to comment
Mäki Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 Jos on vakiolohko, niin mahtaako kannattaa lähteä holkittamaan? Runkolinjan poraus maksaa täällä Varsinais - Suomessa 45 -80 €. Itse en kyllä laittaisi 400 euron holkitukseen. ainakaan vakiokoneeseen. Quote Link to comment
jupsu Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 32 minutes ago, Mäki said: Jos on vakiolohko, niin mahtaako kannattaa lähteä holkittamaan? Runkolinjan poraus maksaa täällä Varsinais - Suomessa 45 -80 €. Itse en kyllä laittaisi 400 euron holkitukseen. ainakaan vakiokoneeseen. Enhän tuota muuten olisi holkittanut mutta kun ei viitsinyt ilmailulohkoa menemäänkään heittää. Quote Link to comment
Recommended Posts