hanski. Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 tuosta aina kovasti puhutaan....kuplan eteen on tulossa E-sarjan mersusta jäähdytetyt jarrulaikat...316mm halkaisija ja 28 paksuutta... ja noissa on melko reilusti painoa verrattuna kuplan omiin jarrulakkoihin... en ole vielä puntariin laittanut mutta näppituntumalla eroa on jonkin verran... onko tuosta jousittamattoman massan lisääntymisestä paljonkin haittaa, siis käytännössä..?? jos tuo laikka menestyy mersussakin, niin miksei kuplassakin....heh... Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 minä en murehtisi jarrujen painosta, sulla kuitenkin tulevat vanteet ja renkaat tulee niin paljon kuplan orkkiksia painavammaksi että uusien jarrujen painon lisäys on pientä ininää sen rinnalla. kyllähän se mm kiihtyvyyteen ja jarrutapahtumaan vaikuttaa ja sama koske miten auto käyttäytyy esim epätasaisella, on jousilla ja iskareilla nyt aivan eri tehtävä edessä. Quote Link to comment
Guest DaFox Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 ..huomaa kyllä aika hyvin liikkumisen "rauhoittumisena" tuon ylimääräisen massan :) ps. sun kuplas painaa varmaan jo aika liki mun porsasta? ;) Quote Link to comment
hanski. Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 paljonkos sun porsas painaa??? Quote Link to comment
hanski. Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 niin jos kuplaan "rajummat" jarrut haluaa, jäähdytetyt laikat ym...niin miten sen tekee jossei painoa lisää....??? menee muuten vaikeeks.... Quote Link to comment
-MITO- Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 http://www.porsche.com/pccb/default.asp?market=PCGB Quote Link to comment
hanski. Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 ja hinta pomppas.... Quote Link to comment
-MITO- Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Ja paino putos 50% Quote Link to comment
hanski. Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 no ehkä joskus sitten....heh.... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Huhujen mukaan keraamijarrut on tulossa johonkin urtsiautoon massaa keventämään. (vuodesta ei tarkempaa tietoa) Ajoharjoittelu tyyristyy jos meinaa harjotella ahkerimmin! Quote Link to comment
Pekka Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 ....Pysäytysteho taitaa nousta niin suureksi että autoa ei saada edes varikolta liikkeelle.... Quote Link to comment
hanski. Posted November 9, 2006 Author Share Posted November 9, 2006 jos noi mersun jarrulaikat vaihtaisi brembon valmistamiin, vastaaviin...oisko ne kevyemmät..??? tietääks kukaan.... Quote Link to comment
mikan Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Kunnon jarrut vaan, mutta sitten vastaavasti kevyemmät vanteet alle. t. Mika Quote Link to comment
hanski. Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 e-sarjan mersun laikka 8.8 kg...kuplan vakio laikka 6.4 kiloo... et hiukan lisääntyy paino.. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 mittaappas huvikses kuplan vakiovanteen jarenkaan paino ja siihen rinnalle se iso aluvanne megaleveellä renkaalla. tämän painon painopiste on sit myö paljon siommlla kehällä ja sekin vaikuttaa, joten tän rinnalla turhamurehtia onko jarruosat vakiota painavampia. Quote Link to comment
hanski. Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 enpä taida....tulee vaan paha mieli..heh... Quote Link to comment
hanski. Posted January 12, 2007 Author Share Posted January 12, 2007 ps. sun kuplas painaa varmaan jo aika liki mun porsasta? ;) pitäskös tappe kommentoida....??? heh.... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.