Guest migu Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Voi jestas että voi olla mutteri tiukassa! Onko kellään myönteisiä kokemuksia vauhtipyörän irroittamisesta kotikonstein, vai pakkaanko koneen peräkonttiin ja suuntaan ammattiverstaalle? :) Quote Link to comment
Guest Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Joo-o. Itse tuskailin saman homman kanssa keväällä. Mulla o hieno kuvasarja tapahtumista, kattoo jos illemmalla sais ne tähän. Siitä ois hyvä ottaa mallia. :D Quote Link to comment
mikan Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Just tuossa syksyllä tuskailin kanssa. Lopulta nostettiin motti farkun perään ja pajalle. Siellä oli megaiso pulttipyssy jolla sai hakata ihan tosissaan että aukesi. t. Mika Quote Link to comment
Fileas Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Parimetrisellä varrella, ja 93 kg:llä on tähän asti irronnut , heleposti ;) Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 juu ja vauhtipyörää pitelevänä vastakappaleena voi käyttää paksua ja pitkää putkea joka tukeutuu vauhtikseen vahvojen pulttien kautta niin irtoo varmasti. Quote Link to comment
hanski. Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 irtoo helposti...paksusta raudasta tein vauhtipyörälle lukitustelineen.. lukitustelineen päähän alustapukki estämään koneen kaatumista... kunnon hylsysarja...ja pieni hallitunkki vielä tukemaan hylsyä....ja jatkovarreksi n 2metrin paksuseinämäinen putki...ja lopuksi allekirjoittanut painoksi... yksikään ei ole jäänyt avamaatta... Quote Link to comment
-MITO- Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Metrin pätkä ratakiskoa mihin hitsaa sopivat lenkit joilla lohkon alareikiin pultilla kiinni ni pitäis pysyy aina kiristäessä ja avatessa :) Quote Link to comment
Guest migu Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Just tuossa syksyllä tuskailin kanssa. Lopulta nostettiin motti farkun perään ja pajalle. Siellä oli megaiso pulttipyssy jolla sai hakata ihan tosissaan että aukesi. t. Mika Tämä toimii. Kaksi mottia farkun sikaosastolle ja pajalla ISOLLA pulttipyssyllä irti :) Vauhtipyörän vaihto 6v-motista 12-v mottiin ja samalla tykillä kiinni - varmasti pysyy. Quote Link to comment
JaniM Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Ei pyssyllä kiinni, ei! Pultti vaihtoon ja momenttiavaimella kiinni. Quote Link to comment
-MITO- Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Tulee murhe ku isolla pyssyllä paukutettu pultti katkeaa kesken kaiken ajon. Quote Link to comment
Guest migu Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Voehan paska.. Ei niitä onneks loppuun asti tullut paukutettua, mutta pitää silti ottaa vielä irti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.