hanski. Posted December 22, 2006 Author Posted December 22, 2006 jep...ens viikolla pääsee taas varaosaputiikkiin... Quote
Ketsa Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 En tiedä mistä Hanskin ongelma johtuu. Eihän tuo sinun lähtökaralla oleva tiivisterengas ole rumpujarrullisesta? Suurimmassa osassa romukasan pääsylkkyjä oli tuollainen liian pieni tiivisterengas ja itse oletin niiden olevan rumpujarrullisen pääsylkkyjä. Parissa yksilössä sitten oli tuollaisia isompia ja niiden uskoin olevan ässä möhköistä peräisin, eli alkuperäisistä levyjarrukuplista. Vaihtoehto B on sitten se, että romuissa on olklut vielä pallon osia. Quote
hanski. Posted December 23, 2006 Author Posted December 23, 2006 eli noita on erikokoisia kuten oletin...ok, pitää tutkia varastoa...kiitän... Quote
hanski. Posted December 23, 2006 Author Posted December 23, 2006 no perhana!!! ny vasta hokasin...toi mun pääsylinteri on n. 10 vuotta sitten MUUTETTU LEVYJARRUKÄYTTÖÖN poistamalla esipaineventtiilien kuulat...eli alunperin tuo on siis se rumpujarrujen pääsylinteri.... tana!!!! siis etsimään oikeaa sylinteriä....sama pää kesät talvet....mun moka.... ja jos joku nyt sattuu omistamaan tuollaisen oikeanlaisen pääsylinterin niin saa tarjota vaikka privana... Quote
hanski. Posted December 29, 2006 Author Posted December 29, 2006 ketsa oli oikeessa...tänään tuli uusi LEVYJARRUILLE tarkoitettu pääsylinteri..ja siinä tosiaan on isommat lähdöt nestesäiliöön... kuka ostais uuden pääsylinterin...heh... Quote
hanski. Posted January 10, 2007 Author Posted January 10, 2007 täähän oli helppo vaihto operaatio, kun vaan löysi oikeat osat!!! hyvin sopi paikoilleen kaikki...ketsalle kiitos!!! ja ylimmääräinen pääsylinterikin meni jo kaupaksi.... Quote
make76 Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Laitoitko Hanski välikappaleen väliin? Vai lyhensitkö akselin? Make Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.