Hebster52 Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 Onko kellään ideaa miten sen saan takas? Pitääkö ajaa Nokia SP Suite ohjelma uudestaan läppäriin? Läppäri ei näytä löytävän Kännykkään yhteyttä Bluetoothilla enää. Kännykässä on asetukset laitettu että yhdistää automaattisesti läppäriin.. Auttakaa läppäri törpöttelijää... :-) Quote Link to comment
Jallu Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 Kokeile poistaa laiteparit puhelimelta ja hae uudestaan pariliitos puhelimella.... Käynnistä molemmat uudelleen....kokeile kaikkea...temppuili itselläkin välillä,, nyt taitaa olla koko BT palikka rikki kun kone ei tunne sitä ollenkaan Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 25, 2006 Author Share Posted December 25, 2006 Ok. Oon kyllä jo kokeillu kaikenlaista. Pitää yrittää tuokin.. Ilmoittaa vaan jotain että muka ei tunnista tai löydä BT-yksikköä.. Piti kokeilla vaihtaa käyttäjää vaimon käyttäjäksi. Ihme ja kumma siellä se heti löysi kännykän ja sain kuvat siirrettyä.. Jotain häikkää omalla käyttöalueella ainakin vaikuttaa olevan.. Explorer jumiutui pari päivää sitten ja kun sitten käynnistin sen taas ja ajoin Adawaren niin oli taustakuvakin hävinny ynnä jotain muita asetuksiakin oli muuttunu...? Olisko virus aiheuttanu ongelmaa? Nortoni kyllä poisti jotain edellä mainitun jumiutumisen yhteydessäkin... Quote Link to comment
Guest Barn Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 Mulla rupesi pelaamaan kun käytin akun pois puhelimesta sitä ennen kokeilin kaikkea ja kirosin nokian ja läppärin alempaan hel....n.kännyt on nääs tietokoneita nykyään. Quote Link to comment
Marko Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 Just kun hain vaimon Mokian huollosta, sälli sanoi että pitäs noista nyky puhelimistä kerran viikossa ottaa akku irti hetkeksi. Mitään varsinaista vikaa ei ollut muuta kuin softa tiltissä ja puhelin ei suostunut menemään päälle. Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 25, 2006 Author Share Posted December 25, 2006 Mulla ei taida olla toi akku ongelmana kun kerran vaihtamalla käyttäjä samalla läppärillä niin yhteys toimii...? Jotkut asetukset omalla käyttiksellä ilmeisesti resetattu...? Quote Link to comment
Jallu Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 katsoppa että pc-suiten ja bt asetukset..usb (com) portit oltava samat.. jos eriävät, ei löydä Quote Link to comment
Guest Hande Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Poista se pc-suite, sit haet nokian sivuilta sen softan joka poistaa kaikki rippeet pc-suitesta. Sit nokian sivuilta uusin versio ja asennat sen. Ja jos palomuuri käytössä nii suljet sen asennuksen ajaksi. Jostain syystä itelläki menny asennus monesti v*tuiksi ku muurisofta päällä. Taitaa olla helpoin konsti Quote Link to comment
metake Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Mulla on sama puhelin. Itse en käytä Nokian softaa ollenkaan, vaan ainoastaan Windowsin omia bluetooth mokkuloita. Quote Link to comment
Recommended Posts