Jump to content

VW-PALSTALAISILLE HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!


Recommended Posts

Hyvää ja Vauhdikasta uuttavuotta vaan kaikille! T.jukkis

..... nii joo uudenvuoden lupaus, tulen osallistumaan ähtärilookkerilla johonkin tulevan kesän vw tapahtumaan, Sekä pilaamaan tunnelman typerillä kommenteilla ja häiriökäytöksellä. ps. silmätkö mustana kesällä 2007?

Link to comment
Guest Mika Raussi

Joo hyvää uutta vuotta!

 

Lupaan, ettei projekti oo valmis tai kesän tapahtumissa ens vuonnakaan.

Voi olla että harrastajan maantieteellinen sijaintikin voi muuttua. No kunhan harrastaja saa ittensä kuntoon.

Link to comment
Guest ritariässä

ainakin tääl oulussa jo täys meno päällä. ambulanssia, paloautoa ja poliisia menee vilkut päällä jo joka suuntaan. tais sittenkin olla hyvä idea viimeyönä juhlia vuodenvaihdetta.

Link to comment
Guest Angelbunny

Minä lupaan kiusata palstalaisia vielä enempi tyhmillä kysymyksilläni :D

 

Ja lupaan saapua johonkin kesän tapahtumaan, tokkopa Himokselle kuitenkaan (häät:21.7.07)

 

T:Minna

Link to comment
Guest ritariässä

ei vaan erittäin hyvä peruste estyä saapumasta vw-tapahtumiin kuten itselleni kävi kesän 2006 aikana. en tosin itse mennyt mut hääkuskauksia senkin edestä.

Link to comment
  • 10 months later...
Guest Ooppiumi

MInä jo ihmettelin, että nyt on joku kopsauttanut päänsä kuplan pohjalevyyn ja menttänyt täysin ajantajunsa kun tässä vaiheessa uutta vuotta juhlii. Sisäinen kello pari kuukautta päin öljypohjaa.

 

Ihan kuin joku tekisi pientä siivousprojektia foorumilla ja koittaa päästä vanhoista ja turhista asioista eroon?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...