Geronimo Posted June 21, 2022 Share Posted June 21, 2022 Kuuskakkonen, tonnikuussatanen kone, käy ja kukkuu. Ei paikkaa missä vois pitää huolta. Nyt oottaa uutta kotia missä sais yhtäpalijo huomiota. Ei hitsattavaa, runko erinomaisessa kunnossa. Kerran kunnolla tehty. Maalipinnassa juu sanomista, maalattu joku 13v sitte. Ollu komeessa ja kovassa ajossa ja sitä haluaa. OBO 4.5KE maltillisesti. YV, MMS, rohkeimmat soittaa, WA ja älämölöt tänne. 1 Quote Link to comment
Geronimo Posted June 21, 2022 Author Share Posted June 21, 2022 Niin ja on noita tapahtumatarrjoja ihan tossa takasivulasissa riittävästi? On kuljettu ja nähty kaikenlaista. Quote Link to comment
Geronimo Posted September 16, 2022 Author Share Posted September 16, 2022 Lähtee nyt hintaan 4000e netto. Pääsee pikku hiplausta vaikkapa vaapukkamehun kanssa talven pimeissä illoissa naattimaan. Ässäkuplan etupenkit ja paksumpi vakaaja. Poppikone vahvarilla -60 luvulta. Empin Triggeri keppi. Irtoperä. Mukaan takaluukun päälle matkalaukkuteline. Quote Link to comment
Kurre Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Tässä kuvassa on nyt jotain mitä mä en ymmärrä. Quote Link to comment
Geronimo Posted September 16, 2022 Author Share Posted September 16, 2022 Jakaja ei ole paikalla. Ollut seisonnassa korona - ajan alusta niin otin jakajan irti niin eipä sitä kukaan ajamalla varasta... Quote Link to comment
Geronimo Posted May 31, 2023 Author Share Posted May 31, 2023 Tämäkin vielä tarjolla. Ei ole paikkaa missä mitäis hyvänä. Oikeesti hyvä. Mitä tekisin? Uus akku, kaasarin putsaus, uutta bensaa, jakaja paikalle, jarrujen herkistely ja baanalle. Pelastakaa tämä yksilö, tarrojakin on jo takalasissa että pelaa ja toimii. Ja saa tarjotakkin jos siltä tuntuu, jää sitten nähtäväksi miten käy? Quote Link to comment
Geronimo Posted May 31, 2023 Author Share Posted May 31, 2023 Sopiva tölkki käy vaihdossa.... Quote Link to comment
Perttipee Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 Vaihda päikseen melkein museokuntoiseen(ei muuten kauaa kun mä madallan sen ja pilaan venykumeilla🤣) nelioviseen kakkosjettaan Quote Link to comment
Geronimo Posted June 2, 2023 Author Share Posted June 2, 2023 On 6/1/2023 at 8:38 PM, Perttipee said: Vaihda päikseen melkein museokuntoiseen(ei muuten kauaa kun mä madallan sen ja pilaan venykumeilla🤣) nelioviseen kakkosjettaan Nääh, tölkki ois kelvannu tai jonkinmoinen skootteri... Quote Link to comment
Perttipee Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 Kontio Cruiser? Coopop? Keeway Ezi? Nämä löytys🤣 Quote Link to comment
Geronimo Posted June 3, 2023 Author Share Posted June 3, 2023 1 hour ago, Perttipee said: Kontio Cruiser? Coopop? Keeway Ezi? Nämä löytys🤣 Nuoremmaiselle joku vakio verme kävis. Kuvat ois aina kivoja 😀 Quote Link to comment
Pepe Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 Googlelta (koska näytetään Palstan yläpalkissa Googlen Adsense -mainoksia) tuli ilmoitus/varoitus tästä ketjusta: Quote Mainostamista rajoitettu Vain aikuisille suunnattu sisältö: seksuaalinen sisältö 😁 1 2 Quote Link to comment
Geronimo Posted June 3, 2023 Author Share Posted June 3, 2023 5 hours ago, Pepe said: Googlelta (koska näytetään Palstan yläpalkissa Googlen Adsense -mainoksia) tuli ilmoitus/varoitus tästä ketjusta: 😁 Äkkiäkös se tippa housuun lirahtaa tommosia kuvia katellessa 🤣 Quote Link to comment
Geronimo Posted June 14, 2023 Author Share Posted June 14, 2023 Joku laittoi mulle privaa just ku vastasin eräälle ja tämä viesti vaan vilahti eikä koskaan näkynyt mulla. Eikä näy vieläkään niin eikun viestiä vaan uudestaan kehiin. Quote Link to comment
Recommended Posts