stamp Posted November 13, 2022 Share Posted November 13, 2022 Terve .minulla on 63 kupla ja tarvitsen siihen pohjalevy.mihin asti pohjalevy on sama.onko se 1970. Quote Link to comment
mikan Posted November 13, 2022 Share Posted November 13, 2022 (edited) Tarkoitatko pohjalevyllä lattian puolikkaita vai koko alustaa jonka päälle kori tulee? Edited November 13, 2022 by mikan Quote Link to comment
Urbantoy Posted November 13, 2022 Share Posted November 13, 2022 5 hours ago, mikan said: Tarkoitatko pohjalevyllä lattian puolikkaita vai koko alustaa jonka päälle kori tulee? Mistä se Mikan ostaa kokonaisen pohjalevyn korille? Vai rupesitko viisasteleen 😝 Kyllä mä HoonnoSuomesta sen verran tulkkasin että puoliskoista ois kyse, sen mukaan vastaus.. Voinhan mä taas tulkita asioita väärin.. Quote Link to comment
Kurre Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 4 hours ago, Urbantoy said: Mistä se Mikan ostaa kokonaisen pohjalevyn korille? Vai rupesitko viisasteleen 😝 Kyllä mä HoonnoSuomesta sen verran tulkkasin että puoliskoista ois kyse, sen mukaan vastaus.. Voinhan mä taas tulkita asioita väärin.. Mihinkäs se Urbantoy pulttaa kiinni etu- ja taka-akselin? ;-) 1 Quote Link to comment
mikan Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 7 hours ago, Urbantoy said: Mistä se Mikan ostaa kokonaisen pohjalevyn korille? Vai rupesitko viisasteleen 😝 Kyllä mä HoonnoSuomesta sen verran tulkkasin että puoliskoista ois kyse, sen mukaan vastaus.. Voinhan mä taas tulkita asioita väärin.. Tuosta voisi ostaa kokonaisen pohjalevyn? Ei ollut tarkoitus viisastella. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts