KimmoH Posted March 4, 2023 Share Posted March 4, 2023 Kertokaas tietäjät onko tässä super beetlen ohjausakselin nivelissä millaiset boorit, akselin paksuus/boorien lukumäärä ja mitenkähän pitkä tuo nivelien välissä oleva akseli mahtaa olla ? Tässä arvon että saisiko tätä valmista pakettia hyödynnettyä Bajan ohjausakselin rakentemisessa sen sijaan että tekisi kokonaan irto-osista. Quote Link to comment
mikko k Posted March 4, 2023 Share Posted March 4, 2023 Mulla varmasti on jossain loodassa tuollainen, mutta en vaan muista että missä. Mutta ostin joskus tuollaisen uuden jälkituotanto-osan ja luulin olevani tyytyväinen. Yllättäen tyytyväisyys haihtui kun huomasin että ristikoissa oli vikaa/väljää. Noh, osa käteen ja purkuun. Paljastui että ristikon nivelissä ei ollut laakereita vaan kuppien sisällä oli muovipuslat jotka joustivat niin paljon että ratissa oli klappia/tyhjää kuin huonossa ohjaussimpukassa konsanaan… Sain sen toki kuntoon oikeilla ristinivelillä. Samalla lailla kun vw:n orkkistuotteenkin.. Eli ei jatkoon kyseinen uusiotuote… 1 Quote Link to comment
KimmoH Posted March 6, 2023 Author Share Posted March 6, 2023 Eilen kuukausimiitissä mun kouraan työnnettiinkin tällainen 😃 Osa kysymyksistä selvisi, pituus oheisessa kuvassa ja booreja on jotain rapiat 30kpl. ja sitten heräsi lisää kysymyksiä Onkos super beetlen simpukka erilainen ? Tämä väliakseli ei meinaan istu tuohon mun 72:sen simpukkaan. Tähän simpukkaanhan käsittääkseni kuuluisi se rättinivel väliin. Laitanko simpukan vaihtoon vai teenkö tuohon väliin sovitteen ? Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 tulee suoraan simpukkaan noissa Pääärssönkeulaisissa joissa vielä simpukka on 1 Quote Link to comment
mikko k Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 Kuten yllä mainittu niin SB:n simpukka on erilainen ja kuvanmukainen. Hammastanko on tullut -75 vuosimalliin, joita ei montaa suomessa luultavasti ole. Quote Link to comment
Recommended Posts