Jump to content

Hotcars


Recommended Posts

Guest ritariässä

niinpä. ilmeisesti jos aircooled sais päättää, ei kukaan yksityinen volkkariharrastaja sais ostaa itse suoraan ulkomailta osia ja mikä kauheinta jos jotain osaa erehtyy vielä kauppaamaan. monasti ne ulkomailta tilatut osan on just olleet sellasii mitä ei oo joko ollut suomalaisten osamyyjien hyllyssä taikka edes ollenkaan tuotevalikoimassa. siispä moisessa tilanteessa osien itse hankkiminen tekee harrastajasta "kusipään" vai kuinka? se että hotcarsista on negatiivisia juttuja, sille ei voi mitään jos itsellä vuosien takaa sellaiset kokemukset ja vielä päälle harrastetutuilla ihan nykyajassa.

Link to comment

Yleensä olen havainnut viisaammaksi hiljentyä silloin kuin paatokselliset hurmosmieliset puheet alkavat.

 

Kumman kärkevästi käy Tomppa arvostelemaan itse osiaan ulkomailta tilaavia harrastelijoita, vaikka hänen edustama yrityksensä on juurikin saanut alkunsa itsensä Tompan junaileman kimppatilauksen johdosta! Ettei vain sentään Tomppa yrittäisi haalia uusista tietämättömistä harrastajista asiakkaita itselleen parantaakseen omia asemiaan osabusineksessa.

 

Sen kylläkin ymmärrän, että jos alalla toimivan yrittäjän haukkuminen parantaa omia asemia vaikkapa osabusineksessa, niin houkutus käyttää tätä korttia hyväkseen saattaa joillekin olla ylivoimainen.

 

Kyllä tässä kovasti pelottaa pyörittää pientäkään VW-osakauppaa, kun edes isot ja mahtavat eivät saa hommaa pelaamaan niin, että wanhat harrastelijat olisivat tyytyväisiä, eivätkä haukkuisi firmaa pitkin palstoja aina kun on mahdollisuus... niin ja etenkään silloin, kun jollakin uudella harrastajalla on jotain positiivista sanottavaa firmasta.

 

Kun hoitaa hommansa, eikä puhu paskaa, niin ei tarvitse pelätä. Hyvin on Tomppa ja AC tähän mennessä sanansa pitäneet, joten palautekin on varmasti ollut sen mukaista. Ei ainakaan itselläni ole heidän toiminnastaan mitään pahaa sanottavaa. En kuitenkaan ymmärrä sitä miksi Tompan mielestä hänellä on joka mutkassa oikeus urputtaa tinkivistä asiakkaista tai kuinka hankala on olla yrittäjä. Mutta hänen yhteistyökumppaninsa möhläyksistä ei saisi kanssa harrastajille kertoa? Kaikkia vaan pitäisi ylistää, miksei samoin tein ylistetä Serranoa?

 

Sama asenne näyttää toistuvan myös Yhdistyksen osalta, eli haukutaan silloin kun sitä ei tarvita. Kokonaisuuden kannalta olisi varmaan parempi, että kaikkea harrastukseen liittyvää tuetaan ja kannustetaan sen sijaan, että sitä haukutaan.

 

Kukaan muu ei ole aikapäiviin mussuttanut yhistyksestä, Tomppa ainoana muistelee 'kymmenen vuotta vanhoja'.

 

Eli katse peiliin itse kukin, jos teidän norsunluu torneissanne sellaisia on, mulla ei...

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...