tijula Posted February 12 Posted February 12 Tämä ei nyt liity ilmavolkkareihin. Valmettiin pitäisi tehdä jarru/kytkinremppa pääsylinterien osalta. Tarjolla on sekä alumiinisia että valurautaisia pääsylkkyjä. Samat osat jarruissa ja kytkimessä. Onko palstalaisilla kokemusta kumpaa materiaalia kannattaa suosia kun lähtee pääsylintereitä uusimaan. Vanhat valurautaiset on aika ruosteisen oloiset, mutta kestääkö alumiini yhtään paremmin. Quote
Tutkija Posted February 12 Posted February 12 Aivan sama kumman laittaa. Jarrunesteen vaihtamattomuus kummankin tuhoaa suht samalla tavalla. Jos vaihtaa nesteitä kumpakin versio lähes ikuinen. 1 Quote
Matti-Pekka Posted February 12 Posted February 12 Kyllä itse liputtaisin valuraudan puolesta, jos kyseessä oli varsinkin enempi harrastetoiminen kulkupeli ,eli käyttö ei olisi ihan jokapäiväistä. Myös männän materiaali on vaikuttava , useinhan männät on alumiinia ja alumiini mäntä/alumiini sylinteri/seisonta-aika/ tiivistynyt kosteus (vesi) jarrunesteeseen merkitsee usein jumia. Näin itse sen tuumisin. 2 Quote
Luki Posted February 13 Posted February 13 19 hours ago, tijula said: Tämä ei nyt liity ilmavolkkareihin. Valmettiin pitäisi tehdä jarru/kytkinremppa pääsylinterien osalta. Tarjolla on sekä alumiinisia että valurautaisia pääsylkkyjä. Samat osat jarruissa ja kytkimessä. Onko palstalaisilla kokemusta kumpaa materiaalia kannattaa suosia kun lähtee pääsylintereitä uusimaan. Vanhat valurautaiset on aika ruosteisen oloiset, mutta kestääkö alumiini yhtään paremmin. Tämäkään ei liity ilmavolkkareihin, mutta pakko kysyä minkä sarjan Valmettiin olet remppaa tekemässä? Itsellä sama tehtävänä 6300:een... (sarjassa "Palstalaisten muut projektit)😁 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.