ossi Posted June 21 Posted June 21 Onko se nyt 60-62 jossa on oma merkkinsä nastoissa oma jako. Eli se ostossa. Myös jos löytyy hyvät! ovet kiinnostaa. Soittamalla tai viestillä tähän numeroon 0405630157 -Ossi Quote
Hebster52 Posted June 25 Posted June 25 Ok. 60-62 jotain malliin tuo tietävästi kumminkin on. https://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=113853601AGR Quote
ovaaliheppu Posted June 25 Posted June 25 60-63 on kolmella reikään painettavalla nastalla, vanhemmat ->60 neljällä taivutettavalla klipsillä, mikä Kristianilla on tarjolla Quote
metake Posted June 25 Posted June 25 Kyllä Kristianin merkki on juuri oikea. Itse merkkihän on sama kuin vanhemmissa, mutta -60 siihen tuli tuo muovirinkula jossa ne kolme nastaa on. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla 1 Quote
ovaaliheppu Posted June 25 Posted June 25 Sama alumiinipinta toki, mutta eipä se lohduta jos luukussa on kiinnikkeet kolmelle nastalle ja merkissä ei :D Quote
metake Posted June 25 Posted June 25 Sama alumiinipinta toki, mutta eipä se lohduta jos luukussa on kiinnikkeet kolmelle nastalle ja merkissä ei :DJuuri näin, siksi tuo Kristianin merkki olikin juuri mitä haettiin, koska se oli niillä kolmella nastalla. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla 1 Quote
ovaaliheppu Posted June 26 Posted June 26 (edited) Jumaliste mä oon sokee, ny vasta isolla screenillä erotin noi nappilat tuosta, kännyn näytöllä ne ei näkyny ollenkaan 🥸🤣 sitä ne verkkokalvojen korjausleikkaukset ja kaihi tekee... Pahoittelut sekaannuksen aiheuttamisesta! Edited June 26 by ovaaliheppu Quote
Recommended Posts