Matti-Pekka Posted August 28 Share Posted August 28 Terve Onko näiden T1 koneen keinuvivuissa 1300..1600 koneissa jotain eroja? Olen sekoittanut niitä laariin huolettomasti, ja nyt tuli mieleen että pitäskö niitä jotenkin valikoida? tarvis 1300 yksreikä T1 koneen kanteen laittaa yksi setti paikoilleen. Määritteleekö kannen numero jotain..kun nekin on jo ajat sitten sekoitettu ja kaikki kai koneistettu 1600 koneelle käyväksi. Että sellaista sotkua tällä kertaa. Quote Link to comment
metake Posted August 28 Share Posted August 28 Keinuvivussa kaksi pystyviivaa = 1:1.1 välityksellä. Ei merkintää = 1:1 välityksellä.Muuten ei oikein eroja, paitsi ct:n ja wasserin paksummilla säätöruuveilla. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
mikko k Posted August 28 Share Posted August 28 Pystyviivat = valussa kaksi kohoumaa keinun kyljessä. 1 Quote Link to comment
Matti-Pekka Posted August 28 Author Share Posted August 28 No mä olin laittanut näköjään aikanaan siihen koneeseen (toisessa kannessa) ne isolla säätöruuvilla olevat wasserin? keinut niissä HKE merkintä, joten laitoin samanlaisen nyt siihen toiseen kanteenkin.. Quote Link to comment
Recommended Posts