Volkkariukko Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Elikkäs mistä löytyisi muksuille volkkaripaidat? Ne on täällä narissut kun mulle eilen saapui junakeula t-paita! Pitää ne heti pienenä aivopestä,että volkkaritouhu jatkuu!!! Quote Link to comment
Art_Zi Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Pitää ne heti pienenä aivopestä,että volkkaritouhu jatkuu!!! Oikein! :D Quote Link to comment
-tipi- Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Prismasta, Seppälästä ja Lindexistä on emäntä aina silloin tällöin kantanut Kupla- ja Junisaiheisia paitoja, aika useinkin viimmesen 4 vuoden aikana. Meidän muksut siis 2 ja 4v. Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Me ostettiin HM:stä hienotumman harmaa villapaita jossa oli volkkarin ääriviivat vallkoisella. Tosin ohut tolppa mutta kumminkin hieno.. ;) Ja kirppikseltä on löytyny jopa uusi T-paita jossa on "Surfin' Junis"... Siihen oli jopa sukatkin... :D Quote Link to comment
Volkkariukko Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 Elikkäs pitäisi alkaa pitää silmät auki!! Quote Link to comment
Guest VWanker Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Prisma, Citymarket, markkinat. Noista löytynyt meille vaikka mitä sukista yöpukuun. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Olihan noita lasten kokoja miullakin myynnissä parivuotta sitten. Jos löydän jostain sopivan aiheen, saatan tehdä taas. Ehdotuksia otetaan vastaan... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 Olihan noita lasten kokoja miullakin myynnissä parivuotta sitten.Jos löydän jostain sopivan aiheen, saatan tehdä taas. Ehdotuksia otetaan vastaan... Mä on sitten yksi osto ehdokas,jos sulla ois tarkoitus "tehdä" taas paitoja. Quote Link to comment
-tipi- Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Tämmösen bongasin nettiautosta: http://www.spreadshirt.net/fi/FI/Luo-t- ... signer-59/ ks. etenkin Ura ja Ammatit -> Rekkakuski Taide ja valokuvaus -> Valokuvaus Quote Link to comment
DjMokkis Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Mä olen pari paitaa joskus spreadshirtistä tilannu... Ollut ihan luotettava palvelu ja paidat tullu suht nopsaan saksanmaalta painettuna. Quote Link to comment
Recommended Posts