-tipi- Posted 10 hours ago Author Posted 10 hours ago (edited) Talviässästä tiputin eilen koneen, et on helpompi vaihtaa vaihtovirtalaturi, kun tasavirtanen anto tyhjäkäynnillä 11,5V ja kierroksilla yli 16V. Ylilataus toki säätimen vika, mut saishan tuo ladata tyhjäkäynnilläkin. Nyt lataa tasaisemmin 13,5-14,1V samalla kiinamittarilla. Edited 10 hours ago by -tipi- 4 Quote
-tipi- Posted 10 hours ago Author Posted 10 hours ago (edited) Tänään viimeistelin kytkennät takapenkin alla ja uusin takajarrut. Yksi syy katoaville nesteille löytyi kuskin puolelta. Sylinterissä oli rokama, jonka takia nesteet tuli läpi. Mätänetissä oli onneks hyllytavarana. Pääsylinterin voisi vaihtaa kans, mut sitä ei Bromannilla ollu. Eli menee sen vaihto toiseen kertaan. Edited 10 hours ago by -tipi- 1 Quote
Tanhis Posted 48 minutes ago Posted 48 minutes ago 9 hours ago, -tipi- said: Talviässästä tiputin eilen koneen, et on helpompi vaihtaa vaihtovirtalaturi, kun tasavirtanen anto tyhjäkäynnillä 11,5V ja kierroksilla yli 16V. Ylilataus toki säätimen vika, mut saishan tuo ladata tyhjäkäynnilläkin. Nyt lataa tasaisemmin 13,5-14,1V samalla kiinamittarilla. Sitten kun vollteja rupeaa mittailemaan niin varsinkin talvikäytössä kannattaa tarkistaa voltit ajovaloilta. Saattaa löytyä yllättävän paskoja lukemia kun kaikki liitännät, kytkimet ja rele ottaa omat häviöt välistä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.