-tipi- Posted 12 hours ago Author Posted 12 hours ago (edited) Talviässästä tiputin eilen koneen, et on helpompi vaihtaa vaihtovirtalaturi, kun tasavirtanen anto tyhjäkäynnillä 11,5V ja kierroksilla yli 16V. Ylilataus toki säätimen vika, mut saishan tuo ladata tyhjäkäynnilläkin. Nyt lataa tasaisemmin 13,5-14,1V samalla kiinamittarilla. Samalla vaihdoin vauhtipyörän stefan, kun sillä suunnalla oli vähän kosteeta. Edited 1 hour ago by -tipi- 5 Quote
-tipi- Posted 12 hours ago Author Posted 12 hours ago (edited) Tänään viimeistelin kytkennät takapenkin alla ja uusin takajarrut. Yksi syy katoaville nesteille löytyi kuskin puolelta. Sylinterissä oli rokama, jonka takia nesteet tuli läpi. Mätänetissä oli onneks hyllytavarana. Pääsylinterin voisi vaihtaa kans, mut sitä ei Bromannilla ollu. Eli menee sen vaihto toiseen kertaan. Edited 12 hours ago by -tipi- 1 Quote
Tanhis Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 9 hours ago, -tipi- said: Talviässästä tiputin eilen koneen, et on helpompi vaihtaa vaihtovirtalaturi, kun tasavirtanen anto tyhjäkäynnillä 11,5V ja kierroksilla yli 16V. Ylilataus toki säätimen vika, mut saishan tuo ladata tyhjäkäynnilläkin. Nyt lataa tasaisemmin 13,5-14,1V samalla kiinamittarilla. Sitten kun vollteja rupeaa mittailemaan niin varsinkin talvikäytössä kannattaa tarkistaa voltit ajovaloilta. Saattaa löytyä yllättävän paskoja lukemia kun kaikki liitännät, kytkimet ja rele ottaa omat häviöt välistä. Quote
-tipi- Posted 56 minutes ago Author Posted 56 minutes ago Enpä tiijä, kun varmaan about 0,5% ajosta katuvalottomilla osuuksilla pimeän aikaan. Melkein sama vaikka ois tuikkukynttilät keulalla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.