TF_Osku Posted April 10 Posted April 10 Sain tiedon että kolme Euran Lasikuidun muottia olisi pelastettavissa ennen kuin joutuvat kierrätykseen eli kyseesä on Boniton Falcon Devilin ja MB EKO K 35 muotit. Itse voin pelastaa korkeintaan Boniton joten noi kaksi muuta tarvitsis hyvän kodin Quote
hanski. Posted April 10 Posted April 10 (edited) Missä nuo ovat nyt ja onko arvokkaita? Mb kiinnostaa, sellainen kun löytyy. Edited April 10 by hanski. Quote
TF_Osku Posted April 10 Author Posted April 10 (edited) Lupasin omistajale ottaa boniton muotin jos saa ilmaiseksi se vastas sillä ehdolla että otat kaikki 3 muottia. Mutta sanoi että olis kiva jos jotain antais. Mielestäni tässä pelastetaan osa suomi historiaa joten toivottavasti ottajalla on järkevä säilytys suunnitelma että ei pilata ulkona pressun alla. Olis kiva kun nää säilys harastaja piireissä ja ne joila autoja on sais varaosia ostettua muottien omistajilta tai vuokrattua muotteja jos käy vaikka vahinko omalle autolle. Edited April 10 by TF_Osku Quote
Tanhis Posted April 10 Posted April 10 Mä voin ottaa katon alle säilytykseen 20km Raumasta turkuunpäin jos kuljetus järjestyy. Quote
TF_Osku Posted April 10 Author Posted April 10 Löyty ainakin alustavasti ottaja muoteille palaan asiaan mikäli asiassa ilmenee ongelmia. Boniton muotin ajattelin itse pelastaa tosin jos joku muu tuntee paloa sen pelastamiselle niin käy se mulle haluan vain varmistaa että saan omaan Boniton osia jos joskus töppää. 3 Quote
Recommended Posts