Kurre Posted July 27 Posted July 27 Ehkäpä tästäkin voisi jotain joskus tulla. Eli 1965 1500S Variant. Runkonumeron oman tulikinnan mukaan tehty joulukuussa 1964. Seissyt vuosia omassa tallissa. Syynä omistajan laiskuus. Nyt kuitenki potkastu tulille ja käyty hakemassa vikalista. Tulee katsastettua läjiaikoina. Lupaan. Koska penkit otettiin ulos pohjan kunnon tarkistamiseksi, päätin sitten repiä loputkin repaleisista syylingeistä irti ja alta paljastui suht hyvät penkit. Jos jollain on nurkissa kuvan kangasta niin voisin ostaa kuskinpenkin korjaukseen. Myös vinkit väristä ja myyjästä otetaan vastaan. 4 Quote
Kurre Posted July 28 Author Posted July 28 Näillä keleillä on mukava lätkiä pitumia lattiaan, kun ei tartte lämmittää niin pirusti. Penkit oli vähä likaset mutta pikkusen ku näytti sientä Syylinkien alta paljastui aika hyväkuntoiset verhoilut Seuraavaksi keskitytään etuakselin pohjaanlyöntikumeihin. Ne pitää kuulemma olla. ja tiivisteitäkin vois vähä uusia. Paketti tuli jo. 8 Quote
Kurre Posted August 2 Author Posted August 2 Tuollee se nousee Tarttee viä vähä siirtää eteenpäin, ni saa tallin ovet kiinni. 3 Quote
Kurre Posted 11 hours ago Author Posted 11 hours ago Tulpanjohdot tuli hommattua, mutta kyllä ne kanteen osuu. Onko sillä sitte väliä, en tiedä. Lauta laitettu havainnoimaan tilannetta. Mutta sitten tuli vahingossa katsottua, minkäverran on öljyä koneessa "ihan vaan piruuttaan". Olihan sitä. Ihan tappiin asti. Haisi vahvasti 98E:lle. Onko todennäköinen syyllinen tämä vai kaasarit? Miälläs sen tsekkaa? Onko noihin pumppuihin korjaussarjoja jotka toimii? Kyllä jaksaa vastustaa 😉 pitäisköhän myydä seuraavan reisaks..... 1 Quote
ovaaliheppu Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago On sarjoja, parushkilla ainakin, molempia malleja, ovaaliin laitoin viimevuoden keväällä ja ongelmia 0 sen jälkeen. Kolkin satsi tossa oottaa vielä https://www.paruzzi.com/fi/volkswagen/moottori/polttoainepumput-polttoainelinjat/1658/ https://www.paruzzi.com/fi/volkswagen/moottori/polttoainepumput-polttoainelinjat/1659/ Mulla lisäänty öljy vaihtovälillä reilun litran, mitä lie haihduttanutkin ajaessa useamman litran verran uskoisin. Samaten jos tankki täys talven seisoi, keväällä sai laskee noin 4-5litraa tavaraa ulos öljypohjasta. Ei enää kun tuon tiivistesatsin vaihtoi. Ehdin vaihtamaan hyllystä 4 orggispumppua edeltävän 3 vuoden aikana ja kaikki teki saman hetken päästä 2 Quote
Kharon Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Bensapumppuja on montaa versiota ja vaikka tuo kuvassa näkyvä versio muuten on hyvä, niin kalvon pettäessä se vuotaa bensan kampikammioon. Hiukan uudemmassa (vanhemmassa?) versiossa on valumareikä ja se vuotaa koneen päälle, ainakin näkee että nyt vuotaa. Se toki on sitten tulipaloriski, en osaa sanoa että kumpi on huonompi/parempi. Alkuperäisten pumppujen kalvot eivät oikein tykkää etanolibensasta, vaan kovettuvat ja halkeavat. Toki ne ovat vuosikymmeniä vanhojakin jo nyt. Kiihdytyspumpun kalvossa sama juttu. Paruzzin setti minullakin on Kuplassa kun se sylki bensat pihalle ja kalvo ihan näkyvästi halki. Tai siis uusi kalvo asenneltuna vanhaan käyttötankoon, kun olipa erilaiset sisuskalut pumpussa, ei suoraan käynyt, piti vähän nyprätä. Quote
ovaaliheppu Posted 58 minutes ago Posted 58 minutes ago (edited) Mulla oli noita uudempia pumppuja käytössä (mankeloidulla kuorella joissa osia ei pysty vaihtamaan) joissa se reikä on 3kpl, eikä yhdestäkään tullut mitään näkyvää ulos missään vaiheessa. Tossa mun -64 kolkin pumpussa on kalvon alla myös lurureikä, näkyy kuvassakin. Edited 56 minutes ago by ovaaliheppu Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.