Guest BugPower Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 :::DD kyllähän nuo virtaa!!!! =) Quote Link to comment
mikan Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Eipä halkea seetien välistä kun ei siinä edes ole väliä! :-) Näyttää tosiaan olevan 80-luvulla niin muodikkaat D-port imukanavat. Mikä on venakoko? t. Mika Quote Link to comment
Marko Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Näyttää hyvin pitkälle vastaavilta kuin minun ex-koneen kannet. Niissä 40imulla ja 14,2mm nostolla teoreettinen virtaus 171hv. Arviolta noissakin imu on 40mm, isompaa ei taida mahtua ilman tulpan siirtoa ja hitsauksia. Quote Link to comment
Guest BugPower Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 kuinka isot venat tuossa on ??? :D Quote Link to comment
JaakkoS Posted April 9, 2007 Author Share Posted April 9, 2007 imu 44mm ja pako 38mm Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 noiden kansien ympärille saa kasattua tehokkaan strokerin jos muuten ovat kunnossa eli kanavissa on potentiaalia! ei muuta kuin virtauspenkkiin kiinni ja joko koneeseen tai isolla hintalapulla myyntiin:) Quote Link to comment
Guest BugPower Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Hyvät kannet näyttää olevan! :) hemmetti et noi venttiilit näyttää isoilta! :D Quote Link to comment
Marko Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Onko kuvaa seeteistä venat irti, kiinnostaa nähdä kuinka paljon tavaraa on renkaiden välissä. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 onkos sillä väliä jos muuten ovat hyvällä sovitteella kansissä kiinni. Quote Link to comment
Marko Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 onkos sillä väliä jos muuten ovat hyvällä sovitteella kansissä kiinni. Näkee niistä reijistä muutakin. Quote Link to comment
Racing Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Onko kannet VW:n vakioista tehdyt vai Scatin tms...? Näyttää tuo imukanava niin suurelta että pani miettimään onko vw valua? Quote Link to comment
JaakkoS Posted April 9, 2007 Author Share Posted April 9, 2007 Valitettavasti mulla ei ole kuvaa, kun venttiilit ovat irti. tulpanreijät on ns. hitsitty ja siirretty..saa nähdä keksinkö, jotakin keinuihin.. mahdollista että, mieto nosto...nykyisen 1:1 sijasta.. Billet 1:3-1:5 Pauter roller Joo kannet ovat alkujaan porvoon bullakusti-sprintti legendan Aarne Wikströmin käsialaa.."kisakoneen kannet", jotka saavat uuden elämän. itekki ois kiva tietää kuka noi on portannu..hauskaa on varmasti ollut.. =) Quote Link to comment
Marko Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Ainakin P. Partanen(kymen suunnalta) on "harrastanut" tuon tyyppisiä muotoja. Ihmettelinkin että miten 44 vena, mut noitahan onkin hitsuuteltu. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 kyllähän sokea reettakin näkee onko kansissa 40 vai 44 imuvena oli tulppaa siirretty tai ei:) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.