Volkkariukko Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Elikkäs muistako kukaan minkä kokoinen tuo iskarin pultti(yläosa)on.Pituus ja paksuus,auto on kupla-56. Samalla minkä kokoinen se alamutteri on?Meinaan ostaa samalla töistä,että olisi vähän kiire. Quote
DOODAH Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Alamutteri helppo M10 17 avainväli. Yläpultti taas erikoisempi, helpompi kaivaa ne vanhat kun löytää ruuvikaupasta. Nehän on tämmöset http://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=111413401A Quote
Hebster52 Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Mats Åkerholmilla on Pietarsaaressa kaikki erikoispultit. En nyt muista tarkkaan mikä kierre siinä oli mutta tavallinen M10 ei käy. Tais olla tiheämpi kierre. Quote
Volkkariukko Posted May 28, 2007 Author Posted May 28, 2007 Asia selvää,vanhat pulttit on "jossain" hukassa. Quote
Hebster52 Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Voin yrittää muistaa tarkistaa mikä on oikee kierre kun tulen kotiin. Quote
Volkkariukko Posted May 28, 2007 Author Posted May 28, 2007 Voin yrittää muistaa tarkistaa mikä on oikee kierre kun tulen kotiin. Odotan siihen asti... Quote
-tipi- Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Onkos kyseessä 100 pisteen entisöinti? Vai oisko mahdollisena vaihtoehtona kiertää akseliin M12 kierre, ja käyttää sen mukaista pulttia? Quote
Volkkariukko Posted May 28, 2007 Author Posted May 28, 2007 Onkos kyseessä 100 pisteen entisöinti? Vai oisko mahdollisena vaihtoehtona kiertää akseliin M12 kierre, ja käyttää sen mukaista pulttia? Se asia on kieltämättä käynyt mielessä.Ei ole mitään 100 pisteen entisöinti,pääasia että saa joskus sitä leimattu.. Quote
Hebster52 Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Splitin akselissa on M10 x 1.5 kierteellä. En nyt muista oliko jopa niin että se on tavallisen M10:n kierre? Quote
Guest Keiteleen Kone Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Keiteleen Koneesta löytyy alkuperäistä vastaava pultti ja hintakin on edullisempi kuin ................ :lla. Quote
Volkkariukko Posted May 29, 2007 Author Posted May 29, 2007 Ne pultit löytyi,mutta 1kpl pultti meni poikki. Elikkäs nyt joutuu poramaan ulos se pultti,ja tehdä niinkuin TIPI ehdotti.(Saat....na) Quote
Hebster52 Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Ne pultit löytyi,mutta 1kpl pultti meni poikki. Elikkäs nyt joutuu poramaan ulos se pultti,ja tehdä niinkuin TIPI ehdotti.(Saat....na) Häh? Poikki? Mikä kovuus niissä oli? 8.8? Menikö poikki ruuvatessa se kiinni eka kerran? Oliko reijässä likaa/ruostetta? Jos katkes ihan reijän tasossa niin voit vielä hitsata mutterin siihen kiinni ja satat saada se ulos ruuvattuakin. Vanhat kierteet kannattaa aina puhdistaa kierretapilla ennenkuin pultit vedetään reikään. Quote
Volkkariukko Posted May 29, 2007 Author Posted May 29, 2007 Pultti oli alkuperäinen joka oli ollut siinä kinni ennestään.Ensimäisellä keralla katkesi se pultti,ja tietenkin sen verran syvällä että joutuu porata sitä pois. En kyllä käyttänyt kierretappia ennen kuin vedin sen kinni. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.