Anssi Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 kellään hyviä vinkkejä miten jarrutehostimen letkun saisi yhdistettyä moottoriin jossa 2*IDF:t ? reiät joka kurkkuihin ja joku paineilmanippa tms? mahtaako noissa imusarjoissa riittää seinämänvahvuus kierteen tekemiseen nippaa varten? ei oikein kiinnostaisi hitsailla mitään holkkeja Kyseessä siis -71 bussi Quote
metake Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Haet jostain dieselistä vanhan alipainepumpun ja virittelet sen kiilahihnakäyttöisenä koneen kylkeen. Alipainetta piisaa sen jälkeen tarpeeks. Quote
mikan Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Jotkut ovat tehneen niin että joka kurkusta letku pieneen säiliöön jossa venttiili ja säiliöstä sitten letku tehostajalle. t. Mika Quote
Anssi Posted August 22, 2007 Author Posted August 22, 2007 Kuulemma toimii ihan ok niin että proppaa ainoastaan yhden imukanavan, ja nippakin pysyy kiinni ilman isompia kikkailuja Tätä pitänee kokeilla ensin, en kyllä jaksa mitään alipainepumppuja haeskella :) Quote
metake Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Kuulemma toimii ihan ok niin että proppaa ainoastaan yhden imukanavan, ja nippakin pysyy kiinni ilman isompia kikkailuja Tätä pitänee kokeilla ensin, en kyllä jaksa mitään alipainepumppuja haeskella :) Ei toimi, mulla oli joskus (tosin ei VW:ssä), ihan perseestä, sama kuin ilman tehostajaa ajelis. Quote
NordBling Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Toimii parhaiten kun saa alipaineen kaikista pytyistä. Yksi ei riitä. Sen lisäksi sotkee pyörteet siitä yhdestä pytystä (hipohipo)... Quote
mikan Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Kuulemma toimii ihan ok niin että proppaa ainoastaan yhden imukanavan, ja nippakin pysyy kiinni ilman isompia kikkailuja Tätä pitänee kokeilla ensin, en kyllä jaksa mitään alipainepumppuja haeskella :) Ei toimi, mulla oli joskus (tosin ei VW:ssä), ihan perseestä, sama kuin ilman tehostajaa ajelis. Eli sulla oli venttiilillä varustettu alipainesäiliö siinä välissä? t. Mika Quote
Guest Toheltaja Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Ostaa 4kpl suuntavirtaventtiliä ja vaikka joku golfin alipainekello ja haarottaa kaikista. - Quote
metake Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Kuulemma toimii ihan ok niin että proppaa ainoastaan yhden imukanavan, ja nippakin pysyy kiinni ilman isompia kikkailuja Tätä pitänee kokeilla ensin, en kyllä jaksa mitään alipainepumppuja haeskella :) Ei toimi, mulla oli joskus (tosin ei VW:ssä), ihan perseestä, sama kuin ilman tehostajaa ajelis. Eli sulla oli venttiilillä varustettu alipainesäiliö siinä välissä? t. Mika Juuei, venttiili oli, mutta letku suoraan yhdestä kurkusta tehostajalle. Ei toiminut. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.