Jallu Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtm ... 7/8/106366 Quote Link to comment
Guest Jeeves Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Hyvä et löysivät mieleisen auton. Vähän noita joutui metsästämäänkin, viikon varoitusajalla ja pahimpaan biffiruuhkaan. Ilmajäähdytteisiä aika paljon tulevissa leffoissa, Ganes yms.. Quote Link to comment
Jallu Posted August 26, 2007 Author Share Posted August 26, 2007 Vares 2 ssa kolaroitiin yx kupla.. Quote Link to comment
Guest Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Syksyllä tulevassa kolmiosaisessa teevee-elokuvassa Kultainen Noutaja ajellaan myös ilmavolsulla... Ainakin ennakkonäytännön kutsukortissa.... Quote Link to comment
Guest Jeeves Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Vares 2 ssa kolaroitiin yx kupla.. Vares vetelee kirjoissa kuplalla Turkua pitkin poikin, kunnes kolaroi. Quote Link to comment
Guest Teuvo Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Toi Kummelien junis oli täällä palstalla myynnissäkin.... Ostiks Silvennoinen sen sit vai :-D Quote Link to comment
jyrie Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 tais olla mun junis pikkasen liian straight :-) kyl mä nyt ymmärrän ettei valinneet, ei ois oikeen pupet ja tää sopinu yhteen... Quote Link to comment
Guest valtteri Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 tais olla mun mosse pikkasen liian straight :-) kyl mä nyt ymmärrän ettei valinneet, ei ois oikeen pupet ja tää sopinu yhteen... Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Mites tää mun warre, tais olla liian gay:) Quote Link to comment
Guest Tomasz Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Tais olla mun poikaystävien Warre ja Mosse liian straight :-) kyl mä nyt ymmärrän ettei valinneet, ei ois oikeen pupet ja nää sopinu yhteen... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 täähän menee ihan poikien kesken pyllylle läpsimiseks :) mikään ei o sen homoeroottisempaa! ja homoiluhan o miesten hommaa... Quote Link to comment
Guest Variant Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Hmmm... minä ku en oikeeen noista mosseista ja warreista paljoa tiedä, niin kertokaapa onko jommassakummassa asennetta vai jopa molemmissa? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Mä en geddaa! Merihevonen? :D Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 EIKÄ? voisko se tosiaan olla se? Quote Link to comment
Kape77 Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Merihevonen se mustakin oli ;) Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 hienoja versioita meidän ens kesän ajopeleistä! Kiitos ukoille... Gti magazinessahan (en ite oo lukenut, pojat kerto) tota harrastetaan paljon. Oisko lisää toteutuksia tuoda esille? Tästähän vois tehä virtuaalituunauskisan, voittaja juotetaan tuhtiin humalaan sluukien mahdollisissa legendaarisissa syyskauden avajaisissa! Quote Link to comment
Guest valtteri Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 voittaja juotetaan tuhtiin humalaan sluukien mahdollisissa legendaarisissa syyskauden avajaisissa! ja muutkin osallistujat tietty...ei tosin meidän rahoilla! LOL!1!! OMG!11! LOL! (kun ei rahaa ole... =( Quote Link to comment
joksa Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 kohta käy kulaanille kehnosti kuin korkeasaaressa. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 tossa ku aikasemmin toi aasi oli, niinku donk ja sit toi kerhon nimi amish slugs ni se vois olla sit niinku amish donks, ni tuli mielee tää: Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 löytypä netistä ässällekki kuvia Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 onks toi kuski Hulk Hogan höhöö... Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 heko heko, pitää nostaa ( vaikken edellenkään omista ) hattua kun jaksavat nähdä noin paljon vaivaa... Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Niin ja meidän bileisiin kun tulee, on boringg kaukana! Siellä on muuten meidän oma "mr. Möhkö", Superloni, joka tatskas beban puolikkaisiin pyynnöstä ne norsuntassut. Täältä tähän, tuolta tuonne... Virtuaalissa on tulevaisuus... Quote Link to comment
jyrie Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 oisko tossa kyse siitä että donkey-kong madals liikaa eikä pääse sillan toiselle puolelle? no tää on sulle helpompi ;-) ehkä parempi tulos enskerralla? Quote Link to comment
Guest Sulevi Slug Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Helvetin siisti paku tossa kuvassa? Älä välitä noist kettuilijoista, ne on vaan kateellisia. Onks tossa millainen kone? Näyttää aika nopeelta meinaan. onko paljonkin modattu tota. Itellä karmani tällä hetkellä työn alla, mut junis hakusessa, ajattelin ehkä kilpurin tehdä. Onko vinkkejä antaa miten sais sen menee vartilla kovaa? jos et jaksa tässä vastailla, niin paa vaikka privaa noista teknisistä jutuista. Quote Link to comment
Recommended Posts