Jump to content

Eberspächer B1L


Guest tpirskan1

Recommended Posts

Alkaa syksy tulla ja sen myötä kylmät ilmat ajella kuplalla... Nurkissa on pyörinyt Eberspächer B1L bensalämmitin, mutta siitä näyttäisi puuttuvan jotain. Eli, pitäisi saada selville mikä osa puuttuu seuraavan johtonivaskan päästä: Johtoja on kolme (sininen,harmaa ja musta) ja ne lähtevät ajastinmoduulista.

 

Mikä noiden johtojen päähän tulee? Olisko jollain heittää kuvaa / osan numeroa tai jopa myytävänä ko. osa.

 

t:Timo

Link to comment
Guest valtteri

Mulla on B1L:n manuaali, voit tilata sen suoraan Wihurilta, ei maksa mitään ja tulee postissa perille.

 

Jos päätät luovuttaa johtojen kanssa, myy minulle lämppärisi bensapumppu :-)

 

Pumppu puuttuu ja normaali bensapumppuhan ei käy. B1L:ni on muuten täydellinen (jopa orkkis-Eberiajastin), mutta pumppu kadonnut..kyllä ketuttaa.

Link to comment
Pumppu puuttuu ja normaali bensapumppuhan ei käy. B1L:ni on muuten täydellinen (jopa orkkis-Eberiajastin), mutta pumppu kadonnut..kyllä ketuttaa.

 

En minä siitä luovu :) Olisiko sinulla heittää kuvaa kokonaisuudesta tai osaisitko sanoa, mitä niiden kolmen johdon päässä on. Nähtävästi jonkinlainen puhalluksen nopeuden säätö?

Link to comment
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...