Guest Damien Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Heitetäänpä tälläinen huuhaa aihe ajankuluksi... Mikäs on palstalaisten mielestä esteettisesti onnistunein Urtsi-kilpuri? Kehukaa vaikka omianne :) Henk.koht. pidän tätä Rymstigersin kaunista ajokkia tyylikkäimpänä. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Ryminä auto on kyllä siisti peli. KG ja Puhallinpoikien kolkki asiallisia myös. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Mielestäni DWL:än peli myös hiano! Quote Link to comment
-tipi- Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Minusta Tiikereiden on hienoin. Tosin komeita viimeistelyjä ja yksityiskohtia on muillakin. Quote Link to comment
Guest Jani Antikainen Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Tiikereille annetaan Ilimannin tiimistä useammalta henkilöltä pisteet. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Juu kun ei kehtaa omaa kehua niin miun "kauneusääni" menee kans rymmäreille, nythän ne tietty tästä ylpistyyvät. Kisaestetiikkaa taas on monessakin biilissä, omat kisasenkauniit piirteensä löytyy tosi monesta autosta! Aika hienoa on miusta lähes kaikki urtsi-kalusto, ja koko ajan paranee joka suunnalla. Paroonille voitas tosin kimpassa ostaa uus pakari, tästä jo kemorassa varikkopilttuissa kuiskittiin :) Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
Guest Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Kiitoksia poijjaat. Ei tässä mitään ylpistytä, kun moinen ei kuulu luonteen piirteisiin. =) Aika vaikea on ääntä oikeastaan mihinkään, kun Puavoa kompaten kaikissa kisabiileissä on omat hienoudet, jos oikein miettii niin oman ääneni voisin antaa Puhallin poikien notsille, kun omaa ei kehtaa kehua. Tiikerit voi osallistua pienellä summalla tuohon Baronin pakari hankkeeseen. =) Quote Link to comment
Guest Damien Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Sinänsä jännä että melkeinpä kaikilla tiimeillä on aika erityylisiä autoja, ja kuten sanottua kaikissa löytyy omat hienoutensa. KLR:n autossa on vähän jotain germanlookkia, ja Bogey ja PTP vermeet taas näyttää ihan oikeilta kilpa-autoilta viimeisteltyine maalauksineen. Red Baron ja Ilimann on taas vähän äijätyylisiä, söpöstely ja bling-bling on jätetty muille ja keskitytty olennaiseen? Mitäs niitä muita oli...DWL ja Colan lasikuituraaserit ja KG kans on mukavan erilaisia. No joo, tulipa pohdittua syvällisesti. Ei ole näemmä parempaa tekemistä näin perjantai ehtoona.... Miksei muuten kukaan aja möhköillä? Niissä luulisi olevan ajo-ominaisuudet paremmin kohdallaan kuin vanhemmissa kuplissa? Joku rohkea type 2 kilpurikin olisi kiva nähdä rataa tahkoamassa. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 möhköjen hienot ajo-ominaisuudet onki bullshittiä? ;D Quote Link to comment
Guest Variant Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Bogey-kilpuri on nollakolmonen. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Standard racing tiimi omasi ehdottomasti parhaan ulkoasun niin ajokissaan kuin varikkopilttuussakin. Nyt kun tuo kupla ei enää ratoja kierrä, niin kallistun DWL:n ajokin värityksen suuntaan, koska omistan saman teeman omaavan aidon Martini-sateenvarjon. Quote Link to comment
JM Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Mekin tykätään dvl:än vehkeestä. Korekin väreissä(sininen-oranssi)oli kanssa ihan makee vehe. Toisaalta autohan on kaunis jos se on nopea eli meidän ja klr. Tässä voisin ilmoittaa jotta esiinnymme vastaisuudessa nimellä Devil. -Jani. Tero ja Mikko Quote Link to comment
Guest Damien Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Bogey-kilpuri on nollakolmonen. Onko? Kappas, eipäs tullut niin tarkkaan mullisteltua sitä... Onhan se tosiaan möhkö, näkeehän sen tuosta kuvasta joka on tuolla sivulla. Onhan tuota kirjavaa kalustoa ollut mukana kun katselee vanhoja kuvia, type kakkosiakin on näemmä nähty radalla. Keltanokka tässä asiassa nääs... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Hemmetti se Martini-sateenvarjo ei ollu kaupan, olis ollut ihan Käteisellä Ostajia :) ...ja tuo W on meillä sitten wolfsgränze eli susiraja, ei volks kuten "kansan" ! Viime kesänä katsoin parista urtsibiilistä siirtolaput Bodom-järven rannalla, ja tänä vuonna Kemorassa bongasin vastaavat Ilimannin nelkusta, mitenkähän kävisi jos hakisi laput kusilaituverrariin, 300W halogeenit keulalla tottakai! Lueskelin sääntökirjaakin männäviikolla, ei miun ymmärtääkseni pysty kusilaituverrarilla ajamaan mitään muuta virallista kisaa, sprintit, historicit ym. on erilaisilla säännöillä (lähinnä "alkuperäistyyliinen kori", en tiedä miten tiukat lie tulkintasäännöt, muistuttaahan tuo meidänkin vehjas... corvettea? verraria? gt40:ä? ruotsalaista 80-luvun muotoilua?). Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
Guest Jani Antikainen Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Viime kesänä katsoin parista urtsibiilistä siirtolaput Bodom-järven rannalla, ja tänä vuonna Kemorassa bongasin vastaavat Ilimannin nelkusta, mitenkähän kävisi jos hakisi laput kusilaituverrariin, 300W halogeenit keulalla tottakai! Meillä on lähes joka vuosi ollut siirtolaput autossa, jotta vakuutukset on kunnossa. Vai mitä meinasit? Quote Link to comment
Guest Toni I Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Lueskelin sääntökirjaakin männäviikolla, ei miun ymmärtääkseni pysty kusilaituverrarilla ajamaan mitään muuta virallista kisaa, sprintit, historicit ym. on erilaisilla säännöillä (lähinnä "alkuperäistyyliinen kori", en tiedä miten tiukat lie tulkintasäännöt, muistuttaahan tuo meidänkin vehjas... corvettea? verraria? gt40:ä? ruotsalaista 80-luvun muotoilua?). Puavo @ www.dwl.fi Meidän colanista olen nähnyt joskus kauan sitten saksalaisen "luokitustodistuksesta" kuvan, mutta en ole sitä enään löytänyt sen jälkeen. Sen jos löytäisi voisi yrittää saada sitä historikkiin? Ensimmäinen kori on tehty jo vuonna -60 ja sitä on tehty piensarjana muistaakseni vuoteen 78 asti. Meidän kori tosin on suomalaista perua, mutta muotit mistä ne on tehty on aitoa tavaraa. Suomessa koreja on tehty 5kpl(vuosina 66-68). 3kpl avoa 2kpl coupea. Muista suomesta löytyvistä lasikuituwerrareista en usko, että löytyy luokitustodistuksia. Ainut mistä voisi löytyä on RPB GT? Ensikesän urhoissa saattaa olla että colani esiintyyn umpikorilla, mikäli saamme otettu korista uudet muotit talven aikana. Meidän auto ollut alunperin umpikorinen coupemalli. Ovia autossa on vain yksi ;-P Meidän tiimin äänet menevät myöskin rymytiikereille. Quote Link to comment
Guest Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Puhallintehtaan poikien kolmos tyyppi, miellyttää silmää.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.