hanski. Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 milloin olisi syytä käyttää Rhinon kuoria kuplassa...eli mihin asti vakio kuoret kestävät raakaa tehoa...?? pitäsi tehdä/teettää kuplaan varmasti voimaa kestävä laatikko! koiviston mikko joskus muistaakseni sanoi, että 2500e saa olla valmis sijoittamaan kestävään laatikkoon...eli tuo summa ollaan ainaskin valmiita tuon hyväksi uhraamaan... eli mitä sinne nyt sitten pitäisi laittaa...haaveillaan ???hv turbokoneesta, jolla pitäisi pärjätä kadulla+ varttimaililla.... kestävät rattaat esim weddle, veterit mallia karpiola..jne.... spooli peränä voi olla kadulla ikävä ajaa, vääntää mutkissa, superdiffin kestävyys saattaa loppua...quaifen lukko??? perävälitys saisi olla 3:88.... nyt kaikki laatikko specialistit antaamaan mielipiteitä mitä tuonne kannattaa laittaa/ mitä ei.... niin ja laatikko on mallia swing... kiitos jo etukäteen!!! Quote Link to comment
mikko k Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 koiviston mikko joskus muistaakseni sanoi, että 2500e saa olla valmis sijoittamaan kestävään laatikkoon...eli tuo summa ollaan ainaskin valmiita tuon hyväksi uhraamaan... Älä perhana, sanoinko.. :) No juu, siis hintaluokka on jotain tuollaista. Vakio loota kestää aikansa, miten kauan, niin vaikea sanoa. Kun on tarpeeksi voimaa ja vääntöä ja tietysti kummeissa pitoa, niin vakioloodasta hajoo vaihderattaat, perän pikkurattaat, vetarit ja kun kuoret lopulta venyy tarpeeksi, niin peräruuvi menee rikki. Hankintalistalle laittaisin pääakselin kaikilla välityksillä, superdiffin, vetarit ja HD sivuposket. Kuoretkin varmaan olis tarpeen. Quote Link to comment
metake Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Ratsastetaas hanskin topicilla... Eli jos aatellaan että kone on vapaastihengittävä max 200 hp, niin kestääkö IRS laatikko ZF:n lukolla ja vahvemmalla poskella, muuten vakio rattailla? Katuajoa kuitenkin, ei mitään liimatuilla slikseillä suoranpätkällä tempoilua. Ja onkos tuosta hyötyä, sopiikos se edes lukolliseen? Tuollahan sais tasauspyörästöön 4 pikkuratasta. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 on sitte kitkalukko tai torseeni, niin tuo ei käy kumpaankaan... Quote Link to comment
metake Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 on sitte kitkalukko tai torseeni, niin tuo ei käy kumpaankaan... hmm.. niin vähän epäilinkin. Tosin lukollisessa nuo tasauspyörästön rattaat nyt muutenkaan ole sillai ongelma, jos vaan lukko pitää. Quote Link to comment
hanski. Posted September 28, 2007 Author Share Posted September 28, 2007 selkis jo....... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.