Guest Tuoppi Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 morjes, rupes vesikannet kiinnostaan kun tätä juttua luki. Vapari koneesta ois kyse ja ainakin koe kannet vois tehä vakio kansista. Ja niin kuin aina tässä ei oo välttämättä mitään järkee mut pitäähän talvellakin tekemistä olla :) Lähinnä tulis mukaavuus jutuksi ei tehojen takia.On outo aihe joten olisko jollain kuvaa ite tehdyistä vesikansista? pääsis enemmän jyvälle sitä kautta kun et yrittää kuvitella omassa pienessä pääkopassa ja noi tehdas tekoset ei ihan oo sama asia. luin myös vanhan topicin vesikansista ja sielä oli myös moottoreita joissa ei käytetty enää olleen kaan puhallin koppaa...mitä tuollainen vaatii lisää? Quote Link to comment
Lasse Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Jonkun sortin sähköpuhaltimen, putket ja pellit modattu sopiviksi. Mulla itseasiassa on tuollainen setti tarpeettomana. Ei mikään näyttelykapistus, mutta täytti tehtävänsä vähän yli kakslitrasessa turbokoneessa. Jos jotakuta semmoiset romut kiinnostaa niin ne on ostettavissa multa esmes hintaan 20 euroa. Tossa systeemissä on periaatteessa hyvää se, että laturihan saa sijoittaa toiseen paikkaan ja voi käyttää ns. normilaturia. Quote Link to comment
mikko k Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 morjes, rupes vesikannet kiinnostaan kun tätä juttua luki. Vapari koneesta ois kyse ja ainakin koe kannet vois tehä vakio kansista. Ja niin kuin aina tässä ei oo välttämättä mitään järkee mut pitäähän talvellakin tekemistä olla :) Lähinnä tulis mukaavuus jutuksi ei tehojen takia.On outo aihe joten olisko jollain kuvaa ite tehdyistä vesikansista? pääsis enemmän jyvälle sitä kautta kun et yrittää kuvitella omassa pienessä pääkopassa ja noi tehdas tekoset ei ihan oo sama asia. luin myös vanhan topicin vesikansista ja sielä oli myös moottoreita joissa ei käytetty enää olleen kaan puhallin koppaa...mitä tuollainen vaatii lisää? Vakiokansista valuu vesi mukavasti ulos pinnapulttien reikien kautta... Huonot aihiot.. Quote Link to comment
jukkis Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Aihe kiinnostaa itteekin. Jokos hanskille o asiat selvinny? Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 tollasia vesipumppuja siis käyttäneet kestävyysajo autoissa sekä kiihdytysautoissa joita myy tollases pajassa http://eshop.jatekimport.fi/Tuotteet/Mo ... 20racing/Jäähdytysjärjestelmän%20osat/7/ www.jatekimport.fi Quote Link to comment
Lasse Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Oletettavasti edullisempia pumppuja: http://www.jaoy.com/misc/siroco_230905.pdf Tuo linkki oli siinä mielessä hyvä, että pumpun tuotto pitäisi olla noin 80-110 litraa minuutissa, jotta pelittää? JA:n pumpuissa ei ole mainintaa tuotosta.... Tässä toinen, varmaan hyvä, mutta ei niin kovinkaan halpa: http://www.johnson-pump.com/JPMarine/pr ... 7GB_v2.pdf Esmes CM90 sivulla 19 voisi tulla kyseeseen? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.