metake Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Millä eri tavoin vauhtis voi olla irti/löysä/väljä?Tapit/reijät soikeina, pultti löysä, joku muu, mikä? Tapit poikki mutta pultti kireellä, eli vauhtis pyörähtänyt paikoillaan. Varsinkin Scatin tappeja on katkeillu kun ne on hieman ylikovaa materiaalia. Quote
mite^ Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Mulla oli jokamoottorissa Kammenja vauhtiksen välissä niitä pelirikkoja. Aikoinaan kun laakeroin koneen laitoin ne takaisin. Vaihdoin tietämättä sen huonomman pulti siihen kun yks meni kiristettäessä poikki. No 5 kilpailua ja sitte alko koliseen. Rikoista ei tietoakaan, oli sulanu kammen ja vauhtiksen väliin. Tapin reiät soikeet jne. Eli pultti oli löystynyt vaikka liimaa välissä. :) Quote
NordBling Posted May 14, 2009 Author Posted May 14, 2009 Legendaarinen, vauhtis irti? Jep. Oikeessa olitte. Tapinreijät soikeena ja tapit tietty jo valmiiks ylikokoset eli akseli vaihtoon tai jollekin kyläsepälle korjaukseen. Vauhtiskin oli aika rujon näkönen reijistään. Tarjota saa hyväkuntoisia vauhtiksia ja kiertokankia. Quote
NordBling Posted May 15, 2009 Author Posted May 15, 2009 Vois ehkä tehä uudet 4 reikää, mutta vanhat pitäis korjata ja. 4-tappisena en tätä enää kokoa. Quote
NordBling Posted June 8, 2009 Author Posted June 8, 2009 Pikkasen puristettiin että saatiin bugruniin puuttuvia juttuja kiinni. Puskurit kantattiin rosterista about orkkismittoihin ja päihin tuli Kakon vessantasosta vähä pähkinää. Sisälle leikattiin meidän käytävänmatosta sopivat palaset, kiitos vaimolle joka pudotti silitysraudan ja poltti jäljen tasan keskelle. Pyyhkijän moottorin päälle tuli ja pala, ny o nukattu kojelauta. Pohjaa viimeisteltiin ja massattiin, ei haittaa sare. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.