Racing Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Onkohan CB:n kampuroissa ja muissa tehdasvastapainoakseleissa sama 8 tapin jako vauhtipyörän päässä? ja kukaa noita porailee vauhtipyörään jolla on jigi,koneistamoilta on ilman jigiä turha edes kysyä. luulen että moni muukin tarvitsee samaa koneistusta kun kohta strokereita on joka luukus. Quote Link to comment
mikan Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Siihen en osaa vastata millainen jako noissa ko. vauhtipyörissä on, mutta ainakin v-wauhtipisteessä on 8-tapitus onnistunut. t. Mika Quote Link to comment
mikko k Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Jaossa yx reikä on hieman siirretty. Paljoko tarjotaan jigillä porauksesta? :) Quote Link to comment
Racing Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Mikko: Mä tartten porausta sitten kun kampi tulee tilauksesta varmaan pari kolme viikkoa,mä otan yhteyttä kun kampi on kotona,välimatkaakin on seinäjoelta vain vähän :) Quote Link to comment
mikko k Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Juu, sopiihan se. Tarvii sitten tarkistaa kammen kera, että on toi scatin myymä jigi samalla jaolla. Quote Link to comment
Recommended Posts