Guest rege Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Miten kannattaisi vr6 virittää ilman turbotusta? onko kenelläkään tietoa? varmaan vapari,putkisto ja jne...? entäs onko tietoa saako vr6 turbotettua laillisesti ilman hiukkaspäästömittausta? Quote Link to comment
-tipi- Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Vaihat sen kuplaan, saa turbotella ilman hiukkaspäästömittauksia :) Vesivehkeistä keskustellaan FVWA:n ja Fast Fruits Perf tjsp. sivuilla. Huom. pienellä präntätty ;P Quote Link to comment
-Puide- Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 VETTÄ!!!! AAAARRRGGGGGHH.... Moon allerginen Vedelle, siksi suosin aina Suomalaista Kossua... =P =D Quote Link to comment
Guest Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 asiallista, vettä! :) jos ville-ristosi ei ole vähäpäästöisen ajoneuvon keulalla niin siinä tapauksessa ei tarvitse päästömittauksia. ei siittä mitään ammusta vaparina saa kohtuullisella rahankäytöllä tehtyä..... www.ffp-motorsport.com on käyty vr6-virivirikeskusteluja kertaa x. tunareitten 'peruskovat' muutokset, eli putkisto ja filtteri ei kovin montaa kaakkia vapauta........tosin statusta sitäkin enemmän kun saa mainita kyseiset osat jonka jälkeen puolet suomen töönink-kansasta on polvillaan.... :P ei vaa....käy ffpeellä kyttäilemässä höpöttelyjä... Quote Link to comment
Guest Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 tunareitten 'peruskovat' muutokset, eli putkisto ja filtteri ei kovin montaa kaakkia vapauta........tosin statusta sitäkin enemmän kun saa mainita kyseiset osat jonka jälkeen puolet suomen töönink-kansasta on polvillaan.... :P ROFL Nuinhan se menee... --> essonpaariin mars :D Jan Quote Link to comment
Guest rege Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 kunhan nyt kysyin huvikseni....koska semmonen talviautona on ja siinä ei oo hönkää.. kesäautona on tottakai guupeli,ja avo sellainen. sattuisiko joltain löytyä umpi korista kuplaa?ei mielellään 1,2 eikä 1,3... vaan 1,6 ylös päin olevalla koneella. Quote Link to comment
Guest Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Jos se sun vesivessa on talviauto, niin olisko sen suorituskykyä mahdollista parantaa yksinkertaisesti pitoa lisäämällä? Lisäteholla ei tee mitään ellei sitä saa välitettyä tiehen. Moottorin virityksen lähtökohta on tosiaan se lukeeko otteessa "vähäpäästöinen". Se asettaa jotain rajoituksia jotka on kalliihkoja kiertää. Mun mielestä ei pikkuvirityksiä juuri kannata tehdä, 10 hepan takia maksaa itseään kipeäksi. Saman edun saa kun harjoittelee ajamaan autoa nopeammin samoilla tehoilla. Sitten kun virittelemään ryhdytään niin ensin mun mielestä pitäisi pistää nokka vaihtoon. Se vuorostaan sitten jo ohjaa vaihtamaan muuta palikkaa. Ruiskusuuttimia kenties isommaksi, ellei pelkkä bensapaineen nosto tai ECU:n uudelleen ohjelmointi riitä, imu ja pakopuolen virtausvastuksien pienentäminen tietty siihen pakettiin mukaan.. Mä just päätin myydä 67 kuplani, se on tuolla myydään-palstalla. 1,6 virikoneella. Onpa siellä muitakin tyrkyllä. Jan Quote Link to comment
Ketsa Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Auton soveltuvuus viritysautoksi talvikäyttöön on helppo todeta: - Nosta auto akselipukeille. - Käynnistä auto ja laita ykkösvaihde päälle. - Kömmi autosi ulkopuolelle ja tarkista, että etu- ja takapyörät pyörivät. ;-) Quote Link to comment
Guest Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 TÄSMÄLLEEN :) Nimim. turbo neliveto talvella.... ;) (juu, viritys työn alla... cooleria, paineita... ) jan Quote Link to comment
Guest Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 etuvetoinen talvikäyttöauto ei tarvitse hönkää. ei se siitä muutu yhtään sen hauskemmaksi. toki jokainen tekee ihan just niinkuin haluaa ja tahtoo omallensa. Quote Link to comment
mikan Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 Suomessa on ainakin yks (muistaakseni Golf) jossa on VR6 kahdella ahtimella. Hedelmämiesten sivuilta löytyy parhaiten apua niinkuin jo tuli monellakin suulla vinkattua. t. Ilma-Mika Quote Link to comment
Guest Heikki J. Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Suomessa on ainakin yks (muistaakseni Golf) jossa on VR6 kahdella ahtimella. Hedelmämiesten sivuilta löytyy parhaiten apua niinkuin jo tuli monellakin suulla vinkattua. t. Ilma-Mika Eikä sitäkään ole katsastettu... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.