Jump to content

vr6 viritys


Guest rege

Recommended Posts

Posted

Miten kannattaisi vr6 virittää ilman turbotusta? onko kenelläkään tietoa? varmaan vapari,putkisto ja jne...? entäs onko tietoa saako vr6 turbotettua laillisesti ilman hiukkaspäästömittausta?

Posted

Vaihat sen kuplaan, saa turbotella ilman hiukkaspäästömittauksia :)

 

Vesivehkeistä keskustellaan FVWA:n ja Fast Fruits Perf tjsp. sivuilla.

 

logo.jpg

 

Huom. pienellä präntätty ;P

Posted

asiallista, vettä! :)

 

jos ville-ristosi ei ole vähäpäästöisen ajoneuvon keulalla niin siinä tapauksessa ei tarvitse päästömittauksia.

 

ei siittä mitään ammusta vaparina saa kohtuullisella rahankäytöllä tehtyä..... www.ffp-motorsport.com on käyty vr6-virivirikeskusteluja kertaa x. tunareitten 'peruskovat' muutokset, eli putkisto ja filtteri ei kovin montaa kaakkia vapauta........tosin statusta sitäkin enemmän kun saa mainita kyseiset osat jonka jälkeen puolet suomen töönink-kansasta on polvillaan.... :P

 

ei vaa....käy ffpeellä kyttäilemässä höpöttelyjä...

Posted
tunareitten 'peruskovat' muutokset, eli putkisto ja filtteri ei kovin montaa kaakkia vapauta........tosin statusta sitäkin enemmän kun saa mainita kyseiset osat jonka jälkeen puolet suomen töönink-kansasta on polvillaan.... :P

 

 

ROFL

Nuinhan se menee...

 

--> essonpaariin mars :D

 

Jan

Posted

kunhan nyt kysyin huvikseni....koska semmonen talviautona on ja siinä ei oo hönkää.. kesäautona on tottakai guupeli,ja avo sellainen. sattuisiko joltain löytyä umpi korista kuplaa?ei mielellään 1,2 eikä 1,3... vaan 1,6 ylös päin olevalla koneella.

Posted

Jos se sun vesivessa on talviauto, niin olisko sen suorituskykyä mahdollista parantaa yksinkertaisesti pitoa lisäämällä? Lisäteholla ei tee mitään ellei sitä saa välitettyä tiehen.

 

Moottorin virityksen lähtökohta on tosiaan se lukeeko otteessa "vähäpäästöinen". Se asettaa jotain rajoituksia jotka on kalliihkoja kiertää.

 

Mun mielestä ei pikkuvirityksiä juuri kannata tehdä, 10 hepan takia maksaa itseään kipeäksi. Saman edun saa kun harjoittelee ajamaan autoa nopeammin samoilla tehoilla.

 

Sitten kun virittelemään ryhdytään niin ensin mun mielestä pitäisi pistää nokka vaihtoon. Se vuorostaan sitten jo ohjaa vaihtamaan muuta palikkaa. Ruiskusuuttimia kenties isommaksi, ellei pelkkä bensapaineen nosto tai ECU:n uudelleen ohjelmointi riitä, imu ja pakopuolen virtausvastuksien pienentäminen tietty siihen pakettiin mukaan..

 

Mä just päätin myydä 67 kuplani, se on tuolla myydään-palstalla. 1,6 virikoneella. Onpa siellä muitakin tyrkyllä.

 

Jan

Posted

Auton soveltuvuus viritysautoksi talvikäyttöön on helppo todeta:

 

- Nosta auto akselipukeille.

- Käynnistä auto ja laita ykkösvaihde päälle.

- Kömmi autosi ulkopuolelle ja tarkista, että etu- ja takapyörät pyörivät.

 

 

;-)

Posted

TÄSMÄLLEEN :)

 

Nimim. turbo neliveto talvella.... ;)

 

(juu, viritys työn alla... cooleria, paineita... )

 

jan

Posted

etuvetoinen talvikäyttöauto ei tarvitse hönkää. ei se siitä muutu yhtään sen hauskemmaksi.

 

toki jokainen tekee ihan just niinkuin haluaa ja tahtoo omallensa.

Posted

Suomessa on ainakin yks (muistaakseni Golf) jossa on VR6 kahdella ahtimella. Hedelmämiesten sivuilta löytyy parhaiten apua niinkuin jo tuli monellakin suulla vinkattua.

 

t. Ilma-Mika

Guest Heikki J.
Posted
Suomessa on ainakin yks (muistaakseni Golf) jossa on VR6 kahdella ahtimella. Hedelmämiesten sivuilta löytyy parhaiten apua niinkuin jo tuli monellakin suulla vinkattua.

 

t. Ilma-Mika

 

Eikä sitäkään ole katsastettu...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...