Jump to content

-65 polkimien tilalle uudemmat


Recommended Posts

Saikos siihen vipuvarteen porattua sille ässälle reikää ylemmäs jolloin vipuvarsi pitenee ja liike kasvaa. En muista ulkoa miten oli eikä pääse nyt mistään tarkistamaan.

 

Toisin päin on tehty tiettyyn tarkoitukseen, lyhennetty vipuvartta jolloin poljin liike normaali mutta läpät ei aukee kunnolla.

Link to comment

Itse muutin välitystä kaasarivivustosta, siirsin kaasuvaijerin kiinnityksen lähemmäs vivun akselia. Kaasupolkimen luona on aika vähän tilaa tehdä suurempia muutoksia..

Link to comment

Mietin kanssa jos siihen uudempaan polkimeen hitsais vaikka lisää rautaa että sais pidemmän liikkeen. Tein jo uuden polkimen hitsaamalla saranan lattiaan mutta vaijeri tulee niin jyrkässä kulmassa siihen että ensimmäinen 5cm polkimen liikkeestä on lähes turhaa koska vaijeri tulee niin matalalta. Siksi ajattelin jos vetäis uuden vaijerin tunnelin ulkopuolelta joka olisi ylempänä kuin alkuperäinen vaijeri.

 

Tai sitten se että vivuston kiinnitykset lähemmäksi läppä akselia.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Tai sitten paat rissan kaasupolkimen päähän ja veijerin menemään sitä kautta kiinteeseen tukipisteeseen. Vaijerin liike tuplaantuu laakistaan.

Link to comment
Tai sitten paat rissan kaasupolkimen päähän ja veijerin menemään sitä kautta kiinteeseen tukipisteeseen. Vaijerin liike tuplaantuu laakistaan.

Loistavaa!!! Mietin monta tuntia eilen miten saisin lisää liikettä mutta eipä tullu tommonen mieleen. Kiitos.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...