HSuomi Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Käykö uudemmista kuplista poljin satsi -65 kuplaan? Oma kaasupolkimen vivusto on niin välijä joka suuntaan(vaijerin liikerata lyhyt) että ei saa kaasareita aukeamaan kokonaan. Quote Link to comment
vwagen Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Käy kun poistat vanhanmallisen kaasupolkimen saranan lattiasta. Quote Link to comment
HSuomi Posted February 28, 2008 Author Share Posted February 28, 2008 Ok, kiitos. Quote Link to comment
HSuomi Posted March 4, 2008 Author Share Posted March 4, 2008 Hmm... Mahtaako uudemmalla polkimella vaijeri liikkua sen enempää? Minkälaisia systeemejä olette tehnyt kaasupolkimeen vaijerin liikkeen pidentämiseksi? Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Eipä taida paljon muuttua jos yhtään..? Quote Link to comment
Marko Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Saikos siihen vipuvarteen porattua sille ässälle reikää ylemmäs jolloin vipuvarsi pitenee ja liike kasvaa. En muista ulkoa miten oli eikä pääse nyt mistään tarkistamaan. Toisin päin on tehty tiettyyn tarkoitukseen, lyhennetty vipuvartta jolloin poljin liike normaali mutta läpät ei aukee kunnolla. Quote Link to comment
Guest migu Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Itse muutin välitystä kaasarivivustosta, siirsin kaasuvaijerin kiinnityksen lähemmäs vivun akselia. Kaasupolkimen luona on aika vähän tilaa tehdä suurempia muutoksia.. Quote Link to comment
HSuomi Posted March 4, 2008 Author Share Posted March 4, 2008 Mietin kanssa jos siihen uudempaan polkimeen hitsais vaikka lisää rautaa että sais pidemmän liikkeen. Tein jo uuden polkimen hitsaamalla saranan lattiaan mutta vaijeri tulee niin jyrkässä kulmassa siihen että ensimmäinen 5cm polkimen liikkeestä on lähes turhaa koska vaijeri tulee niin matalalta. Siksi ajattelin jos vetäis uuden vaijerin tunnelin ulkopuolelta joka olisi ylempänä kuin alkuperäinen vaijeri. Tai sitten se että vivuston kiinnitykset lähemmäksi läppä akselia. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Tai sitten paat rissan kaasupolkimen päähän ja veijerin menemään sitä kautta kiinteeseen tukipisteeseen. Vaijerin liike tuplaantuu laakistaan. Quote Link to comment
HSuomi Posted March 4, 2008 Author Share Posted March 4, 2008 Tai sitten paat rissan kaasupolkimen päähän ja veijerin menemään sitä kautta kiinteeseen tukipisteeseen. Vaijerin liike tuplaantuu laakistaan. Loistavaa!!! Mietin monta tuntia eilen miten saisin lisää liikettä mutta eipä tullu tommonen mieleen. Kiitos. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.