jonih Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Olen tässä laittamassa vauhtipyörä/kytkin pakettia vakio 1600cc koneeseen kiini. Mitä mieltä arvon raati on kytkimen valinnasta. Kyseessä 200mm kytkinlevy niin onko merkitystä, että kumman asetelman valitsee tuon kanssa. Eli vanhan mallinen vaiko uudemman mallinen Kumpiko kävisi paremmin vai onko ylipäätään mitään merkitystä? Molemmat löytyisi varastosta, mutta aprikoin tässä nyt, että kumman laitan paikalleen. Vanhemman mallinen mulla ois lähes käyttömätön ja sen meinasin laittaa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Riippuu painelaakerista. Quote Link to comment
DOODAH Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Jos ja kun askisi on 73:sesta, on siinä holkki kytkinakselin ympärillä. Silloin ei tuo vanhan mallinen asetelma mene... Quote Link to comment
jonih Posted March 5, 2008 Author Share Posted March 5, 2008 Kiitoksia, asia on harvinaisen selvä. Eipä tarvii miettiä kumman laittaa. Quote Link to comment
metake Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Tarkoittiko kysyjä todellakin, että laittaako sinne holkillisen vai holkittoman asetelman, niinkuin vastaukset oli? Tuo vanhanmallinenhan sopii kyllä uudempaan kun poistaa tuon keskiholkin (sitä en tiedä löytyykö niitä 200 mm:nä) ja noita uudemman mallisiakin löytyy tuolla keskiholkilla. Jos kysyjä tarkoitti että laittaako vanhan mallisen käpäläasetelman vai uudemman mallisen kalvojousellisen, niin itse kyllä päätyisin tuohon uudempaan. Joten lopputulema oli kuitenkin sama mutta eri perustein ;) Quote Link to comment
Guest Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Tuo monisakarainen "tahtikytkin" pitais olla kevyempi polkea. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.